۰

آنلاین هاسپیتال پروژه ای برای تسهیل دسترسی بیماران چابهار به پزشک متخصص

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار گفت: آنلاین هاسپیتال حاصل همکاری اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه بین المللی چابهار و پارک علم و فناوری مکران است.
آنلاین هاسپیتال پروژه ای برای تسهیل دسترسی بیماران چابهار به پزشک متخصص
ارسلان دژکام در گفت و گو با چهاربهاران بیان کرد: این پروژه به منظور تسهیل دسترسی بیماران در اقصی نقاط کشور به خدمات پزشکی و مشاوره درمانی است.

وی با بیان اینکه این پروژه اولین پلتفرمی است که بیمار می تواند پس از ثبت نام در این پلتفرم نرم افزاری که از طریق وب در دسترس قرار می گیرد ادامه داد: در این طرح بیمار نسبت به انتخاب نوع خدمات درمانی که متقاضی است، اقدام کرده و پس از دریافت نوبت از پزشک و متخصص مورد نظر در زمان معین ارتباط تصویری کامل با پزشک برقرار کند و بدین ترتیب بیمار می تواند شرح حال کاملی از خودش در اختیار پزشک قرار دهد.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار تشریح کرد: همچنین در صورت وجود مستنداتی مانند تصاویر رادیوگرافی از همین طریق آن را در اختیار پزشک قرار دهد و پس از تشکیل پرونده و اخذ شرح حال از بیمار می تواند اقدام به ارائه مشاوره پزشکی و درمانی کند.

دژکام در ادامه گفت: در حال حاضر این سرویس به لحاظ امکان برقراری ارتباط کامل صوتی و تصویری آنلاین بین بیمار و پزشک در نوع خودش در کشور منحصر به فرد است.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار تصریح کرد: برنامه های توصیه ای این بیمارستان از آن جمله است که بیمار امکان این را داشته باشد تا نسخه مورد تایید داروخانه های سراسر را دریافت کند.

وی با اشاره به اینمه این پلتفرم این امکان را خواهد داشت تا بر مبنای نتایج ام آر آی و سایر آزمایشات پزشکی اسکن کاملی را از بیمار در اختیار داشته باشد تصریح کرد:در این طرخ باید تشخیص بیماری به صورت کامل صورت پذیرد و پزشکان هم می توانند از سراسر کشور در این پلتفرم شرکت کنند و اوقات خالی خود را در اختیار این برنامه قرار دهند و بیماران به نسبت وقت های خالی می توانند نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت اقدام کنند.

دژکام با اشاره به اینکه مرکز آمار دانشگاه حاصل همکاری یکی از شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف و یکی از شرکت های دانش بنیان نوپای پارک علم و فناوری مکران است، خاطرنشان کرد: این پلتفرم که برای مرکز آمار دانشگاه بین المللی چابهار ایجاد شده، نرم‌افزاری است که تعداد زیادی آمار را به صورت موضوعی و مقایسه ای در دیتابیس(Database) مربوطه ذخیره می کند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 454022
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *