۰
یادداشت/محمد جواد صادقی

محاسبه قیمت مرغ در چابهار با نرخ دلار، پوند و دینار

قیمت مرغ در چابهار از نرخ دلار و پوندعبورکرده در حال نزدیک شدن به دینار کویت و بحرین است.
محاسبه قیمت مرغ در چابهار با نرخ دلار، پوند و دینار
به گزارش چهاربهاران طنزنویس چابهاری در خصوص عدم نظارت بر قیمت مرغ در چابهار یادداشتی به شرح زیر برای ما فرستاده است؛

سلام برتو ای مرغ، نیک می دانی روزی تو را هورمونی و سرطان زا خطاب می کردیم نمی دانم اکنون کمیاب و گران بودنت را در چابهار کفران نعمت بدانیم یا موضوعی اقتصادی با چاشنی سیاسی، تغییرات اقلیمی و یا تحریم واکسن و غذای تو از سوی استکبار جهانی ، بهر حال مدتی است از سفره شهروندان چابهاری پر کشیدی و به کالایی لوکس و لاکچری تبدیل شدی.

مرغ عزیزم دیروز کل شهر چابهار و حومه و حتی محله های مختلف راگشتم فقط چهار تا مرغ نحیف و لاغر اندام گیرمان آمد که مرغ فروش جانب انصاف را رعایت کرد و دو تابه این حقیر و دو تای دیگر را به مشتری دیگری داد اما نرخ شان چنان بالا بود که دو مرغ برایمان ۵۵ هزار تومان تمام شد، تازه دستمزد تکه تکه کردن آن را نگرفت وگرنه به 60هزارتومان می رسید.

حالا ما موندیم این مرغ ها را با چه روش تقسیم و به چه نوعی طبخ کنیم که تا ورود مرغ های بعدی چند وعده غذای اشرافی مانند بریانی،کرایی،چیکن تکه و ناروشت(خورشت)داشته باشیم چرا که خرید گوشت قرمز و ماهی اصلا برایمان مقدور نیست.

از مسئولان امر به ویژه ستاد تنظیم و نظارت بر بازار و اصناف چابهار انتظار داریم فکری به حال شهروندان بکنند تا این کالای پر مصرف در بازار چابهار کمیاب و غیر قابل دسترس نباشد.

اتتهای پیام/ محمدجوادصادقی
سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 453946
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *