۰

دانش آموزان چابهاری در مسابقات درسی ۵۲ رتبه استانی کسب کردند

معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش چابهار گفت: دانش آموزان چابهاری بیش از ۳۰ رتبه برتر استانی در مسابقات فرهنگی، هنری و ۲۲ رتبه برتر در مسابقات قرآن و عترت در زاهدان کسب کردند.
دانش آموزان چابهاری در مسابقات درسی ۵۲ رتبه استانی کسب کردند
حسن نوروزی در گفت و گو با چهاربهاران افزود: موفقیت دانش آموزان چابهاری در مسابقات استانی فرهنگی، هنری، قرآن و عترت در این زمان، نتیجه پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان به تحصیل در تابستان می باشد.

وی با بیان اینکه کانونهای فرهنگی تربیتی، سالن های ورزشی و مدارس قرآنی به عنوان پایگاهای اصلی اوقات فراغت استفاده می شود تاکید کرد: این مسابقات به منظور زمینه سازی برای تربیت اجتماعی دانش آموزان از طریق برنامه های تربیتی اثر گذار و نهادینه سازی فرهنگ تکریم مقام معلم توسط دانش آموزان برگژار شده است.

معاون مدیر کل و رئیس آموزش و پرورش چابهار ادامه داد: این رقابت ها باعث افزایش روحیه علم آموزی توسط دانش آموزان می شود به طوری که در پیشرفت کارنامه ای سنوات تحصیلی در پیش روی دانش آموزان مثمر ثمر است.

وی با اشاره به پیشرفت تصاعدی دانش آموزان چابهاری خاطرنشان کرد: طبق نمودارهای آماری پیشرفت تحصیلی دانش آموزان چابهاری تصاعدی بوده است و این نمودار با شیب تند نسبت به سال های گذشته نمایش داده شده است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۳
کد مطلب: 453907
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *