۰

گفتگوی بیمارستان تاریخی پلان با روح بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهار

دیشب روحی سرگردان و شبیه خودم مرا ازخواب بیدار کرد اعوذبالله من الشیطان الرجیم گفتم تا این روح از کنارم دور شود، گویا این روح به دیدارم آمده بود ازش پرسیدم ای روح خودت را معرفی کن، گفت: من روح بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهارم!!
گفتگوی بیمارستان تاریخی پلان با روح بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهار
به گزارش چهاربهاران، دیشب روحی سرگردان و شبیه خودم مرا ازخواب بیدار کرد اعوذبالله من الشیطان الرجیم گفتم تا این روح از کنارم دور شود، گویا این روح به دیدارم آمده بود ازش پرسیدم ای روح خودت را معرفی کن، گفت: من روح بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهارم چندین ساله قراره کلنگ احداث مرا به زمین بزنند اما این افتخارنصیبم نمی شود چه کار کنم زودتر از روح به جسم تبدیل شوم ودرخدمت مردم چابهارباشم.

بهش گفتم: من ازبس دراین بیابان برهوت مانده ام آلزایمروفراموشی گرفته ام ویادم نیست کی کلنگم رازدند وکی به سرانجام می رسم اما همیشه همه ساله هفته دولت تعداد تخت های مراکمتر می کنند و یک کلنگ برفرق من می زنند و تعدادی ساندیس و کیک نوش جان می کنند و می روند تاسال بعد، البته زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدها برای کسب آرای مردم قولهایی می دهند و به برکت من رای جمع می کنند وبعدش منو به فراموشی می سپارند، تکلیفم روشن نیست.

روح سرگردان بیمارستان ۵۴۰تختخوابی چابهار گفت: خدا به حال من رحم کنددرسفراخیررییس جمهوربه چابهار منو سرکارگذاشتند وکلنگ منو نزدند البته چهارسال قبل وزیر بهداشت علیرغم برنامه ریزی فرمانداروقت جناب موهبتی بزرگوار کلنگ احداث منو نزدند.

روح بیمارستان ادامه داد: فرماندارفعلی شهرستان چابهار هم گفته جانمایی و تامین اعتبارمالی برای ساختم انجام شده اما چرااحداث من آغاز نمی شود خودم ماندم لذا از همه مسولان وزارت بهداشت می خواهم هرچه سریع تر تکلیف منو روشن کنید تامشکلات بهداشتی ودرمانی مردم چابهار حل شود.

محمدجوادصادقی

 
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب: 453905
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *