۰
معاون دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر:

غربالگری بیش از ۳۰۰ کودک در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: غربالگری شنوایی سنجی بیش از ۳۰۰ کودک در جنوب سیستان و بلوچستان با همکاری این دانشگاه و بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) انجام شد.
غربالگری بیش از ۳۰۰ کودک در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
به گزارش چاربهاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، کامران کردی با اشاره به حضور تیم فوق تخصصی بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا (بخشش) در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: این تیم ۱۳ نفره شامل چهار نفر فوق تخصص جراحی گوش، چهار نفر کارشناس شنوایی سنجی (Audiometry)، یک نفر متخصص ژنتیک پیشگیری و چهار نفر کارشناس برای نخستین بار در ۲ روز اقدام به غربالگری و شنوایی سنجی کودکان کردند.
وی گفت: تیم فوق تخصصی در مرحله نخست غربالگری بیماران کم شنوا و ناشنوا را انجام دادند و سپس کودکانی که کاندید کاشت حلزون بودند را شناسایی و تمامی این کودکان به طور رایگان تحت درمان کاشت حلزون قرار خواهند گرفت.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: تعدادی از بیماران نیازمند کمک هزینه کاشت و تامین قطعات بودند که به بنیاد بخشش، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی معرفی و مقرر شد تحت حمایت این نهادها قرار گیرند.
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 453868
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *