۰

شهرک صنعتی کنارک فعال ترین شهرک سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: شهرک صنعتی کنارک از فعال ترین شهرک های صنعتی استان می باشد و بر مبنای مزیت و قابلیت های منطقه ایجاد شده به طوری که دارای امکانات مناسبی از جمله ( آب و برق ، شبکه جمع آوری فاضلاب و....) می باشد.
شهرک صنعتی کنارک فعال ترین شهرک سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران نادر میرشکار در دیدار با سرپرست فرمانداری کنارک افزود: يكي از مزيت هاي شهرک صنعتی اين است كه به صورت عملياتي وارد كار شود و وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز در اين راستا بر اساس شرايط موجود كشور در جاهايي كه سرمايه گذاري نياز است شرايط حضور بخش خصوصي را فراهم خواهد كرد.

وب با اشاره به اينكه بايد در حوزه سرمايه گذاري در مناطق مختلف كشور آينده را در نظر بگيريم ،اظهار كرد: بايد برنامه ريزي براي سرمايه گذاري به گونه اي باشد كه در آينده به مشكل نخوريم.

رئیس صنعت و معدن و تجارت استان ادامه داد: صنایع كوچك، بر خلاف اسم خود متشكل از واحدهای تولیدی هستند كه به دنبال ایفای نقشی بزرگ در توسعه كشورند ولی در شرایط اقتصادی موجود برای رسیدن به این هدف خود، امید به حمایت دستگاه های متولی و دولت بسته اند.

وی عنوان کرد: اجرای زیرساخت ها در برخی شهرك های شهرستان ها، كاهش سود تسهیلات بانكی، عدم تعامل بانك ها با واحدهای صنعتی، عدم انعطاف مباحث مالیاتی و بیمه ای از جمله مشكلات صنایع كوچك است كه امید دارند در كمترین زمان ممكن این چالش ها مرتفع شود تا نقش خود را بهتر در اقتصاد كشور ایفا كنند.

میرشکار خاطرنشان کرد: در سال های گذشته اقتصاد كشور با تاكیدهای رهبر معظم انقلاب به سمت توجه به بخش خصوصی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی حركت داده شد و باید بر پایه رونق تولید حرکت کنیم.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 453807
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *