۰

تسریع در تخلیه شناورها عاملی برای کاهش حوادث ترافیکی در بندر چابهار

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی میزان بار و مدارک شناورها، ایمنی فیزیکی و توانایی خروج سریع از بندر از ضرورت های هر شناور است تا دچار مشکلات و حوادث نشوند.
تسریع در تخلیه شناورها عاملی برای کاهش حوادث ترافیکی در بندر چابهار
به گزارش چهاربهاران بهروز آقایی در حاشیه بررسی کاهش حوادث ترافیکی در بندر چابهار با تاکید بر آمادگی همیشگی شناورها، تیم‌ های عملیاتی و حضور افراد مطلع برای کاهش ریسک در شرایط بحران افزود: تیم های عملیاتی بندرچابهار برای مقابله با حوادث دریایی آماده شده اند.

وی تاکید کرد: فرآیند لازم برای حل و فصل امور شناورها باید برنامه ریزی و از فرآیندهای قانونی موجود در جهت خروج سریع شناورها از اسکله‌ها استفاده شود.

آقایی ادامه داد: ارائه راهکار برای مسائل مرتبط با شناورهای سنتی بایستی پیگیری و در صورت وجود مشکل برای رفع آن اقدام و به منظور رعایت الزامات ایمنی و به حداقل رساندن آسیب‌ها و خطرات احتمالی از پذیرش غیر ایمن شناورها جداً خودداری شود.

وی تسریع در عملیات تخلیه شناورها را به عنوان یکی دیگر از راهکارهای جلوگیری از بروز حادثه دانست و خاطرنشان کرد: با اخذ تعهد و مسئولیت صاحبان شناورها، آمادگی لازم برای اختصاص محوطه‌ای به تخلیه بار شناورها بطور ۲۴ ساعته وجود دارد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 453765
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *