شیلات, آبزی پروری, گردشگری و کشاورزی ظرفیت های بزرگ اقتصادی در کنارک

29 خرداد 1398 ساعت 7:48

سرپرست فرمانداری کنارک گفت: شیلات، گردشگری، کشاورزی منطقه زرآباد و بخش مرکزی از اولویت ها کاری برای اشتغال و توسعه منطقه و برنامه های آینده خواهد بود.


حمیدالدین یوسفی در گفت و گو با چهاربهاران افزود: نگاه ملی به توسعه و آبادانی این شهرستان معطوف شده است زیرا این منطقه نقش مهمی در تجارت، توسعه اقتصادی و تامین امنیت کشور دارد.

وی نقش مردم در عزت و سربلندی ایران اسلامی را مهم دانست و تشربح کرد: کنارک ظرفیت‌های خوبی در زمینه نیروی انسانی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و تجاری و نقش مهمی در تأمین امنیت دارد.

سرپرستفرمانداری کنارک ادامه داد: دانش، علم و تکنولوژی می‌تواند هر منطقه را به توسعه برساند و این ظرفیت در کنارک وجود دارد که به آن توجه ویژه می شود و صید از ظرفیت‌های مهم کنارک برای توسعه است.

وی توجه به بومگردی و طبیعت گردی در شهرستان کنارک را از دیگر مزیت‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: همکاری مردم و مسئولان در توسعه خیلی مهم هست و باید همه دست به دست هم بدهند تا برای آبادانی گام برداشته و مشکلات را به حداقل برسانیم.

یوسفی همراهی و حمایت‌های استانداری سیستان و بلوچستان، مسئولان و مردم شهرستان کنارک در پیشبرد برنامه ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: با اقدامات مناسب برگ دیگری از توسعه در این شهرستان رقم خواهد خورد و در آینده نیز مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع و گام استوار برای توسعه و آبادانی برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453762

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453762/شیلات-آبزی-پروری-گردشگری-کشاورزی-ظرفیت-های-بزرگ-اقتصادی-کنارک

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir