اضافه شدن ۶ خودروی سنگین ۶۲ میلیارد ریالی به ناوگان عمرانی شهرداری بندر چابهار

28 خرداد 1398 ساعت 7:45

شهردار بندر چابهار گفت: ۶ خودروی ۶۲ میلیارد ریالی برای ساخت و ساز و اجرای طرح هایی نظیر راه سازی و آسفالت به ناوگان حمل و نقل شهرداری بندر چابهار اضافه شد.


یونس حقانی در گفت و گو با چهاربهاران تاکید کرد: بعد از خریداری این ماشین آلات سنگین پروژه های عمرانی در حال اجرا شامل روكش آسفالت خيابان رسالت به متراژ ٢۱ هزار مترمربع و هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال زير سازي و آسفالت خيابان هاي صنعت واقع در منطقه كارگاهي به متراژ ٦ هزار متر مربع در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به اینکه هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای ساخت پارك بزرگ حافظ در نظر گرفته شده است تاکید کرد: تاکنون مبلغ ۲۶ میلیارد ریال برای آسفالت و نوسازی نقاط مختلف شهر از ابتدای امسال صرف شده است.

وی به منظور پیگیری روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهری تشریح کرد: مراحل پیشرفت و وضعیت پروژه های تکمیل شده و آماده بهره برداري به صورت برنامه ریزی شده در دستور کار قرار دارد و رضایت شهروندان هدف اصلی این اقدامات می باشد.

حقانی با اشاره به پیشرفت مناسب این پروژه ها ضمن تداوم عملیات خدمت رسانی و تسریع در انجام امور تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صحیح در جهت رفع مسائل ومشکلات شهر در راستای وظیفه خدمتگذاری شاهد خدمات رسانی مطلوب از سوی شهرداری به مردم عزیز شهرمان باشيم.

شهردار بندر چابهار عنوان کرد: شهرداری تلاش می کند با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را به اتمام برساند و قطعا هدفی جز رضایت شهروندان را ندارد.

وی اذعان کرد: باید پروژه های شهرداری براساس زمان بندی مشخص و طبق برنامه از پیش تعریف شده در موعد مقرر به بهره برداری برسد تا از صرف هزینه های اضافی و نارضایتی شهروندان جلوگیری شود.

وی ضمن تأکید درتسریع پروژه های عمرانی عنوان کرد: تکمیل پروژه های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی دارد و امیدواریم شهرداری به سمت و سویی حرکت کند که این رضایت به حداکثرارتقا یابد و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهرمان باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453757

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453757/اضافه-شدن-۶-خودروی-سنگین-۶۲-میلیارد-ریالی-ناوگان-عمرانی-شهرداری-بندر-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir