۰

از انتقادات سازنده استقبال می کنیم

فرماندار خاش گفت: از انتقادات سازنده در جهت رفع مشکلات مردم و کمک به توسعه همه جانبه شهرستان استقبال می کنیم .
از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
به گزارش چهاربهاران، صاحب گل صالحی در گفت وگو با ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان افزود: از تمام فعالان رسانه ای و مجازی و نخبگان و صاحب نظران در شهرستان خاش می خواهیم با اجتناب از مباحث تخریبی به نقد دولت و عملکرد مسئولان بپردازند زیرا اعتقاد داریم با کارهای انتقادی می توانیم نواقص را مرتفع نمائیم .
وی اظهار کرد: تشکیل اتاق های فکر و بهره گرفتن از توان و ظرفیت نخبگان و علما و بزرگان و اقشار مختلف جامعه می تواند ما را در رسیدن به اهداف خدمتی موفق کند و قطعا در خاش با نگاه به ظرفیت ها برنامه های توسعه محور و کارشناسی شده را عملیاتی و محقق می کنیم .
صالحی ادامه داد: در دولت نگاهی ویژه شکل گرفته که از توان نیروهای بومی و شایستگان جامعه برای ارتقای شاخص های خدمت رسانی و عدالت محور بهره گرفته می شود و خوشحال هستیم به ما اعتماد شده که در این شهرستان سرشار از ظرفیت و پتانسیل می توانیم گام های بلند خدمت رسانی را استوار برداریم .
وی از تمام اقشار جامعه درخواست کرد: با همراهی کردن و حمایت خود از دولت شاخص های خدمت رسانی را در خاش ارتقاء ببخشند و قطعا این مهم در سایه وحدت و همدلی و انسجام و وفاق ملی محقق می گردد .
فرماندار خاش افزود: از ظرفیت و توان نخبگان جوان و بانوان در عرصه های مدیریتی استفاده خواهیم کرد و با برخورداری از اعتماد نظام و حمایت های استاندار سیستان و بلوچستان مسیری را طی می کنیم که عزت و جاودانگی است.

انتهای پیام/
شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 453753
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *