۰

بندر چابهار برگزیده عکس برتر سال در گزارش تفاهم نامه ۲۰۱۸ اقیانوس هند

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: تصویر بخش كنترل و بازرسي كشتي هاي بندر چابهار به عنوان يكي از ٥ عكس برتر سال در گزارش ٢٠١٨ تفاهم نامه اقيانوس هند انتخاب شد.
بندر چابهار برگزیده عکس برتر سال در گزارش تفاهم نامه ۲۰۱۸ اقیانوس هند
سیدحسن ابراهیمی در گفت و گو با چهاربهاران افزود: در نشريه 2018 رژيم كنترل و بازرسيهاي كشتيهاي تفاهم نامه اقيانوس هند( Indian Ocean MOU on Port State Control ) كه بصورت سالانه منتشر مي گردد، تصوير بخش كنترل و بازرسي كشتي هاي بندر چابهار به عنوان يكي از ٥ عكس برتر سال در گزارش ٢٠١٨ تفاهم نامه اقيانوس هند، انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه در این نشریه که به گزارشات آماري و عملكرد كشورهاي عضو اين تفاهم نامه و نیز نتايج آخرين اجلاس اين تفاهم نامه می پردازد ادامه داد: يكي از تصاوير تخصصي بخش كنترل و بازرسي كشتي هاي اداره کل بنادر و دریانوردی استان در حين بازرسي از كشتي هاي متردد در بندر چابهار، در صفحه 8 اين گزارش به عنوان يكي از 5 تصوير تخصصي برتر سال 2018 در بين كشورهاي عضو، به چاپ رسيده است.

ابراهیمی ادامه داد: کشورهای استراليا، بنگلادش، فرانسه، هند، ايران، كنيا، ماداگاسكار، جزاير موريس، موزامبيك، آفريقاي جنوبي، سودان، كوموروس، اريتره، مالديو، ميانمار، جزاير سيشل، عمان، سريلانكا، تانزانيا، يمن، اتيوپي و قطر کشورهای عضو «تفاهم نامه اقیانوش هند» می باشند که بندر چابهار در این تفاهم نامه رتبه دار شد.

انتهای پیام/
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 453718
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *