۰

عامل اصلی دعواهای استقلال مشخص شد

اعضای کادر فنی سابق استقلال معاون باشگاه را عامل مشکل اصلی آبی‌ها می‌دانند.
عامل اصلی دعواهای استقلال مشخص شد
به گزارش چهاربهاران، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال طی دو روز گذشته از دلالی های وینفرد شفر در مدت زمان حضورش در جمع آبی پوشان صحبت کرد تا جایی که این معاون روزگذشته هم سندی از دلالی مرد آلمانی را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت تا این موضوع در معرض دید همه هواداران قرار بگیرد.
با این وجود وینفرد شفر و ساشا شفر نسبت به این موضوع ساکت ننشتند و با شکایت در زوریخ و ایران به دنبال روشن شدن حقایق هستند. همچنین مرد آلمانی با شکایت از خطیر به دادگاه فرهنگ و رسانه در نظر دارد ادعای این معاون را اثبات کند چرا که وینفرد و ساشا حرف های معاون استقلال را مضحک اعلام می کنند و خطیر را دروغگو خطاب کردند.
عامل اصلی دعوای های استقلال مشخص شد
شفر در مصاحبه ای اعلام داشته است: جرم او (علی خطیر) دروغ مضحک است. همانطور که پدرم گفت، در صدد استفاده از راه قانونی هستیم و پاسخ در دادگاه داده خواهد شد. مایه تاسف است که اقدامات علی (خطیر) به پای استقلال نوشته می شود.
 فرهاد مجیدی سرمربی موقت آبی پوشان هم با انتشار پیام و مصاحبه ای که پس از خروجش از استقلال و رفتن به تیم امید انجام داده بود اعلام داشت که گویا خطیر باعث وقوع برخی اتفاقات در استقلال می شود. مجیدی در صحبت های خود گفت: درباره این آقا که اسم بردید برای من جای تعجب دارد که چطور اجازه می‌دهند فردی که ۱۰ ماه است به باشگاه استقلال آمده و تجربه‌ای هم ندارد، مسئولیت تیم بستن و انتخاب سرمربی را برعهده بگیرد؟! چرا مدیران ورزش ما چنین اجازه‌ای را می‌دهند؟ هر بار هم که اعتراض‌ها بیشتر می‌شود، خطیر شماره یک می‌رود و خطیر شماره دو می‌آید! همین الان توجه کنید به اینکه مثل قبلی‌ها مبلغ قرارداد واقعی سرمربی خارجی را اعلام نمی‌کنند. چه اشکالی دارد با مردم صادق باشید؟
به هر ترتیب علی خطیر هم دقایقی پیش با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود نسبت به صحبت هایی که علیه او می شود واتکنش نشان داده است  و متنی را منتشر کرده است.
عامل اصلی دعوای های استقلال مشخص شد
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 453650
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *