۰

تبدیل مرز ریمدان به یکی از قطب های تجاری جنوب کشور در آینده ای نه چندان دور

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: به زودی صادرات و واردات در مرز ریمدان چابهار، ساماندهی و ادارات مرتبط مستقر و باراچه مرزی آن فعال خواهد شد و یکی از مرزهای مهم تجاری در جنوب شرق کشور را خواهیم داشت.
تبدیل مرز ریمدان به یکی از قطب های تجاری جنوب کشور در آینده ای نه چندان دور
به گزارش چهاربهاران رحمدل بامری پس از بازدید از مرز ریمدان و طرح‌های مختلف در دست اجرای چابهار در جمع مردم و مسئولان افزود: بازارچه مرزی ریمدان نقش مهمی در توسعه این منطقه دارد و باید تمام زیرساخت‌های آن آماده و جابجایی کالا و مسافر تسریع شود.

وی بیان کرد: طرح‌های نیمه تمام چابهار در بخش‌های مختلف باید هر چه سریع‌تر تکمیل و بهره برداری شوند تا مردم از منفعت آنها استفاده کنند.

فرماندار چابهار تاکبد کرد: طرح‌های آبرسانی روستاهای دشتیاری، پلان و پیرسهراب، پروژه‌های کشاورزی و شیلاتی در صورت تکمیل علاوه بر فراهم کردن زمینه اشتغال مردم موجب حل مشکلات دیرینه ساکنین این منطقه در زمینه آبرسانی می‌شوند.

وی گفت: پیگیری خوبی صورت گرفته و امیدواریم بخشی از مشکلات مردم چابهار در حوزه آبرسانی در سالجاری مرتفع و شهروندان بعد از سال‌ها انتظار از آب بهره مند شوند.

بامری بر تکمیل خط انتقال آب پایین دست سدهای زیردان و پیشین تاکید و خاطرنشان کرد: در بارندگی‌های اخیر آب خوبی در پشت سد زیردان جمع آوری شده است و می‌تواند مشکل آب کشاورزی و آشامیدنی پایین دست را مرتفع کند.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار نیز از حضور مسئولان مختلف و به ویژه استاندار برای پیگیری مشکلات مردم قدردانی کرد و گفت: حضور مسئولان می‌تواند مشکل گشا و حلال بسیاری از گره‌ها شود.

رحمدل بامری افزود: ۲۱ درصد مردم چابهار از آب آشامیدنی بهره مندند که امیدواریم با تکمیل پروژه‌های آبرسانی بخشی از مشکلات مردم مرتفع شود.

وی تکمیل پروژه‌های آبرسانی در دست اجرای بخش دشتیاری، پلان و دهستان پیرسهراب را خواستار شد و خاطرنشان کرد: باید اعتبارات ویژه ای برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

وی تخصیص اعتبار برای مبارزه با ملخ‌های صحرایی و اجرا طرح‌های کشاورزی و کمک به کشاورزان را خواستار شد و گفت: هجوم ملخ‌ها خسارات زیادی را متوجه کشاورزان کرده است.

سرپرست فرمانداری چابهار ادامه داد: اتفاقات خوبی در زمینه ساماندهی مرز ریمدان انجام شده و مردم عزیز در هفته‌های آینده خبرهای خوشی از فعال سازی این بازارچه خواهند شنید.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب: 453609
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *