۰

تاثیر انقلاب در اقصی نقاط جهان عامل عمق اندیشی و راهبرد والای امام راحل

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری چابهار گفت: اگر امروز قدرت های بزرگ جهانی در برابر عظمت و پیام الهی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران سر تعظیم فرو می آورند ناشی از اخلاص و عمل درست بنیانگذار انقلاب می باشد.
تاثیر انقلاب در اقصی نقاط جهان عامل عمق اندیشی و راهبرد والای امام راحل
عبدالحمید بلوچ زاده در گفت و گو با چهاربهاران افزود: چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است.

وی تاکید کرد: اگر امروز ملت های مستضعف و آزاده و مستقل دست یاری به سوی انقلاب اسلامی دراز می کنند و اگر هیچ معادله ای بدون حضور و تاثیر انقلاب اسلامی در اقصی نقاط گیتی نوشته نمی شود؛ بی گمان این موفقیت ها ناشی از دم مسیحایی امام روح الله (ره) است.

رئیس اداره گردشگری چابهار ادامه داد: بار دیگر ما در سالروز رحلت پیر فرزانه و ناجی ملت و مردم ایران به سوگ خواهیم نشست، با آرمانهایش بیعت می کنیم و از پیشگاه خدای خدا خواستار اجر عظیم و شادی روح آن عزیز بزرگوار و شهدای قیام خونین 15 خرداد و سنگر سازان جبهه های حق علیه باطل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان بزرگ دنیا با اخذ هرچه بیشتر فرامین الهی و بکارگیری دقیق تر آنها در زندگی فردی و اجتماعی خود پیام بزرگان دین را به دیده منت نهند و کافران را بیش از گذشته مایوس و شکست خورده نمایند. انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 453583
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *