۰

مبارزه با مستکبران دنیا با ندای دفاع از مردم مظلوم فلسطین

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: همه مردم باید با وحدت و یکپارچگی همراه و همگام با مسلمانان روزه‌دار جهان، در خط مقدم مبارزه با مستکبران و زورگویان دنیا ندای دفاع از مردم مظلوم فلسطین را سر دهند.
مبارزه با مستکبران دنیا با ندای دفاع از مردم مظلوم فلسطین
عبدالرحیم کردی در گفت وگو با چهاربهاران ضمن دعوت از کارکنان، تجار، بازرگانان منطقه و عموم مردم چابهار جهت حضور گسترده در راه‌پیمایی روز جهانی قدس افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، جمعه استقامت، پایداری و مبارزه با دشمن بشریت امروز، اسرائیل اشغالگراست.

وی تاکید کرد: در یوم‌الله روز قدس مردم روزه‌دار که قریب به یک ماه به خودسازی معنوی پرداخته‌اند با وحدت و یکپارچگی همراه و همگام با مسلمانان روزه‌دار جهان، در خط مقدم مبارزه با مستکبران و زورگویان دنیا ندای دفاع از مردم مظلوم فلسطین را سر می‌دهند.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار ادامه داد: قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ 'مقاومت اسلامی' است که‌برگ آن، یادمان فریادی بی‌کرانه، مظلومیتی بی‌مرز و حماسه‌ای ماندگار از رشادت‌های ملت‌های آزاداندیش در سراسر جهان می‌باشد.

وی تشریح کرد: بدین‌وسیله ضمن دعوت از کارکنان، تجار و بازرگان منطقه آزاد چابهار و همچنین عموم مردم به همراه ملت بزرگ ایران با حضور پررنگ خود در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و با ادای دین و احترام به شهدای راه آزادی قدس، حمایت همیشگی خود را از آرمان قدس شریف، انتفاضه سرافراز و مقاومت ملت مظلوم فلسطین اعلام داشته و با شرکت در راهپیمایی عظیم و شکوهمند روز قدس فریاد «مرگ بر اسرائیل» خود را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

کردی خاطرنشان کرد: قدس قبله اول مسلمین جهان است و نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری حق ظلم و ستم به آن را ندارد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 453568
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *