۰

تشکیل ۷ پرونده تخلف اصناف گران فروش و کم فروش چابهاری در ماه رمضان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: در ادامه اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان چابهار بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت در روز سه شنبه اقدام به بازرسی واحدهای صنفی هدف در این طرح کردند.
تشکیل ۷ پرونده تخلف اصناف گران فروش و کم فروش چابهاری در ماه رمضان
هادی اکبری در گفت و گو با چهاربهاران اذعان کرد: اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان با هدف اینکه مردم به جز طاعات و عبادات خود دغدغه ای برای گرانی های غیرمجاز و سودجویانه نداشته باشند در حال انجام می باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۹ گشت مشترک با بازرسان شبکه بهداشت و درمان چابهار انجام شده اذعان کرد: در این بازه زمانی بازرسی از اصناف مختلف شامل عمده فروشان مواد غذایی، سوپر مارکتها، کارواش ها، خیاطان، لوازم یدکی، ظروف یکبار مصرف، تعمیر کاران اتومبیل، رنگ فروشی ها، ابزار آلات ساختمانی و واحدهای صنفی سوپر مارکت گلشهر و میوه فروشیهای بلوار سرباز انجام شده است.

وی با اشاره به رسیدگی شکایات و گزارشهای ستاد خبری تاکید کرد: در پی رسیدگی به استعلامات پرونده های مضنون به قاچاق ارسالی توسط نیروی انتظامی پرونده هایی تنظیم شده برای واحدهای متخلف ارسال شد.

اکبری خاطرنشان کرد: تشکیل دو پرونده برای دو سوپر مارکت به دلیل تخلف فروش سیگار قاچاق و یک پرونده برای یک کارواش به دلیل تخلف گرانفروشی در یک روز انجام شد.

وی با اشاره به رسیدگی دو پرونده برای دو تعمیر کار اتومبیل به دلیل عدم نصب نرخنامه در معرض دید مشتری عنوان کرد: دو پرونده برای دو واحد ابزار آلات ساختمانی بدلیل تخلف گرانفروشی نیز تشکیل شده است.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 453517
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *