۰

ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی توسط سپاه نگین محرومیت زدایی در بلوچستان/ نقش سپاه در تامین امنیت مردم انکارناپذیر است

معاون عمرانی فرمانداری ویژه چابهار گفت: از سازندگی تا اطلاعات سپاه که محرومیت زدایی و امنیت مردم را تامین می کنند می توان نتیجه گرفت اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی توسط سپاه نگین محرومیت زدایی در بلوچستان/ نقش سپاه در تامین امنیت مردم انکارناپذیر است
عادل عفتی در گفت و گو با چهاربهاران اذعان کرد: سپاه ظرفیت های فراوانی در محرومیت زدایی و آبادانی کشور به ویژه بلوچستان دارد و همواره در سخت ترین شرایط در کنار اقوام مختلف مردم بوده اند.

وی با اشاره تاثیر سازندگی سپاه در جلوگیری از سوانح افزود: هر زمان که مشکلی برای مردم پیش می آید این سپاه است که در خط مقدم کمک رسانی به مردم قرار دارد.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه چابهار ادامه داد: اگر سپاه و پایگاه های بسیج فراگیر در نقاط مختلف جنوب سیستان و بلوچستان نبود مطمئنا این امنیت و آرامشی که امروز از آن برخورداریم نصیب ما نمی شد.

وی ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار را نماد محرومیت زدایی سپاه دانست و تاکید کرد: این ارمغان و دستاورد سپاه در زمینه افزایش شاخص های درمانی در بلوچستان نشان دهنده خدمات رسانی این نهاد انقلابی می باشد.

عفتی خاطرنشان کرد: در ابعاد اقتصادی هم امروز سپاه بود که با اجرایی کردن فازهای بندر شهید بهشتی راه را برای معافیت های تحریم های ظالمانه آمریکا باز کرد تا آینده ای پر از رفاه اقتصادی برای مردم رقم بخورد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 453499
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *