۰
مدیر آموزش و پرورش منطقه دشتیاری:

مدارس منطقه دشتیاری به امکانات آموزشی مجهز شدند

مدیر آموزش و پرورش منطقه دشتیاری از تجهیز شدن مدارس منطقه دشتیاری با امکانات آموزشی و همکاری ایرانسل خبر داد.
مدارس منطقه دشتیاری به امکانات آموزشی مجهز شدند
به گارش چهاربهاران، لطیف بادپا در افتتاحیه پروژه‌ «مدارس درخشان» در منطقه‌ دشتیاری چابهار در اداره آموزش و پرورش شهر نگور بیان کرد: پروژه «مدارس درخشان» پروژه‌ای در حوزه مسئولیت اجتماعی در منطقه دشتیاری چابهار است که با هدف افزایش کیفیت آموزش از طریق تجهیزات دیجیتال و خدمات مخابراتی از ماه رمضان سال گذشته آغاز شد و پس از انجام بررسی‌های صورت گرفته، با تجهیز مدارس به تجهیزات دیجیتال و خدمات مخابراتی مناسب ادامه پیدا کرد و از چهارشنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۸ به بهره برداری رسید.

وی افزود: در این پروژه، از سال قبل ابتدا پوشش اینترنت پر سرعت مناطق روستایی تأمین شد و پس از آن تجهیزات مورد نیاز آموزش دیجیتال شامل رایانه، تلویزیون‌های LED، مودم‌های اینترنت پرسرعت به همراه اینترنت رایگان، اتاق شبکه کامپیوتر در اختیار ۱۵ مدرسه منطقه دشتیاری چابهار قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش منطقه دشتیاری ادامه داد: سالانه بیش از ۱۵۰۰ دانش آموز می‌توانند از تجهیزات ارائه شده در پروژه «مدارس درخشان» بهره بگیرند.

وی گفت: ایرانسل با توجه به فعالیت‌های خود در حوزه آموزش از طریق نرم‌افزارهای کاربردی نظیر «لنز»، «دانا» و «چارخونه» همواره به کیفیت محتواهای آموزشی توجه داشته است و در همین راستا با توجه به موضوع آموزش دیجیتال چندرسانه‌ای و آموزش از راه دور به عنوان یکی از عوامل تقویت کیفیت آموزش در این منطقه فعالیت خود را گسترش داده است.

رحمدل بامری، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار نیز گفت: وقتی انسان می‌بیند با وجود تمام مشکلات و سختی راه و گرفتاری‌های جاری، شرکت بزرگی مثل ایرانسل در سطح مدیریت عالی، برای خدمت به مردم مناطق محروم و فرزندان با استعداد این استان، قدم برمی‌دارد بسیار خوشحال می‌شود.

وی افزود: ایرانسل از این فرصت برای اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکتی، به زیبایی استفاده کرده است و قطعاً این اقدامات هزینه نیستند و سرمایه گذاری حسنه برای شرکت محسوب می‌شود.

پس از این مراسم مدیرعامل ایرانسل به همراه مقامات و مدیران محلی از شش مدرسه منطقه دشتیاری دیدار کرد و با حضور جمعی از دبیران و دانش آموزان، اتاق‌های شبکه کامپیوتر مدارس را افتتاح کردند.

انتهای پیام/
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 453484
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *