۰

راه اندازی کلینیک تخصصی پزشکی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی در چابهار

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار از راه اندازی کلینیک تخصصی پزشکی با ۵۸ پزشک متخصص و اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.
راه اندازی کلینیک تخصصی پزشکی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی در چابهار
رحمدل بامری در گفت و گو با چهاربهاران عنوان کرد: کلینیک ویژه تخصصی سینای چابهار در حال حاضر تحویل موقت و مورد بهره برداری قرار گرفته است که امید می رود تا افتتاح بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی از کمبودات درمانی این شهرستان بکاهد.

وی با بیان اینکه افزایش تجهیزات درمانی چابهار باعث رونق معیشت و ارتقای سلامت جامعه می شود افزود: کلینیک ویژه تخصصی سینا چابهار در زمینی با زیربنای یک هزار و ۸۲۰ متر مربع در دو طبقه احداث و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال احداث شده است و نقایص جزیی نیز طی ماه جاری توسط پیمانکار مرتفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری چابهار ادامه داد: ۵۸ پزشک متخصص و سه پزشک فوق تخصص کلینیک تخصصی سینا با تعرفه دولتی خدمات درمانی و تخصصی انجام خواهند داد.

بامری تاکید کرد: این کلینیک شامل جراحی عمومی، پوست و مو، داخلی، اعصاب وروان، مغز و اعصاب، دیابت، ارولوژی، نورولوژی، پاتولوژی، ارتوپدی، نفرولوژی، دندانپزشکی، سونوگرافی، زنان،قلب، گوارش و کبد و ام اس، ماموگرافی و گوش حلق بینی می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمک به نیازهای درمانی مردم باعث ارتقا سطح زندگی و سلامت جامعه خواهد شد به طوری که افتتاح چنین مراکزی افزایش نرخ درمانی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 453454
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *