۰

تاسیس سپاه پاسداران بزرگترین خدمت به انقلاب بود/ حسن عشوری نخستین شهید اطلاعات در چابهار افتخار ماست

امام جمعه شهرستان چابهار تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را توسط امام راحل (ره) از بزرگترین خدمات در طول چهل سال انقلاب دانست.
تاسیس سپاه پاسداران بزرگترین خدمت به انقلاب بود/ حسن عشوری نخستین شهید اطلاعات در چابهار افتخار ماست
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه چابهار ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف اظهار کرد: شب نیمه شعبان بسیار عظمت دارد دراین شب احیاء سفارش شده و از امام رضا علیه السلام روایت است که شب نیمه شعبان، خداوند بندگان را از آتش دوزخ می رهاند و گناهان بزرگ را می بخشد.

وی موعود را ناجی بشر دانست و افزود: ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، فقط برای نجات مسلمانان نیست، بلکه ظهور این بزرگوار، برای نجات بشریت می باشد و زمین را پر از عدل و داد می کند.

امام جمعه چابهار ادامه داد: هنوز اهداف پیامبران اسلام محقق نشده است و ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، این اهداف را محقق می کند و دشمنان امروز جهان اسلام از این امام همام هراسانند.

وی در ادامه هفته سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را به مجاهدان حق تبریک و تاکید کرد: این مجاهدان در عین گمنامی، پاسدار حریم فرهنگ و اقتصاد و امنیت ما می باشند و شهید حسن عشوری در ماه مبارک رمضان سال۹۶ در درگیری با ملحدین و کفار در شهرستان چابهار به شهادت رسید.

حجت الاسلام موسوی مطرح کرد: همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام خمینی( ره) که منشا خدمات فراوانی در چهل سال انقلاب بوده گرامی می داریم.

وی در پایان با اشاره به اوصاف افراد مومن خاطرنشان کرد: زرنگ ترین افراد باایمان، کسانی هستند که در عین اینکه با مردم معاشرت دارد، صفات زشت و رذیله برخی از مردم در آنها تاثیر ندارد.

انتهای پیام/
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 453350
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *