احیای روش های نوین اقتصادی سازمان منطقه آزاد چابهار نسبت به سال های گذشته/ رونق تولید شاهراه رسیدن به ثبات و خودکفایی اقتصادی

27 فروردين 1398 ساعت 11:17

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار گفت: تمام برنامه ها و پروژه های سازمان در سال ۹۸ باید در جهت توسعه منطقه و کشور به ویژه «رونق تولید» باشد.


عبدالرحیم کردی در حاشیه نخستین نشست شورای اداری سازمان منطقه آزاد چابهار در سال ۹۸ در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: حوزه عمرانی باید به طور مستقیم بستر مناسب برای تولید را فراهم کند و از شرایط ترانزیتی ملی و بین المللی پیش آمده برای چابهار نهایت استفاده را برای توسعه منطقه ببرد.

وی با بیان اینکه معاونت اقتصادی منطقه آزاد چابهار باید تسهیل گر رونق تولید باشد افزود: معاونت حمل و نقل و ترانزیت موظف به پشتیبانی و روان سازی برقراری ارتباط تولید کنندگان با تجارت و مجموعه های مرتبط با این موضوع باشند.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار ادامه داد: معاونت حمل و نقل و ترانزیت باید با تشکیل شبکه های لجستیکی به گونه ای توسعه یابد که به مسئولیت ها و اهداف واقعی خود بپردازد تا شفافیت فرایندها و روانسازی ساختار در کل سازمان جلوه گر باشد.

وی مشارکت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در چابهار را مهم عنوان و تاکید کرد: شرایط پیش روی منطقه آزاد چابهار در سطح ملی و بین المللی فرصت های ویژه ای را برای توسعه منطقه و کشور به وجود آورده که اگر با شیوه های متعارف سال های گذشته پیش رود مطمئنا نتیجه ای برای منطقه و کشور نخواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارگروهی برای پیگیری سرمایه گذاری های کلان در منطقه ایجاد و حداقل دو جلسه در ماه، برای به انجام رساندن مشارکت سرمایه گذاران و شیوه های تامین اعتبار سرمایه گذاری ها تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453324

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453324/احیای-روش-های-نوین-اقتصادی-سازمان-منطقه-آزاد-چابهار-نسبت-سال-گذشته-رونق-تولید-شاهراه-رسیدن-ثبات-خودکفایی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir