۱
دهیار روستای کمب خبر داد؛

آبگرفتگی منازل و قطعی مکرر برق روستا کمب در پی بارندگی/ بازگشایی مسیرهای مسدود شده با حرکت جهادی مردم و سپاه

دهیار روستای کمب گفت: بارندگی ها همراه با وزش شدید باد موجب قطعی مکرر برق و خسارت به تاسیسات در نقاط مختلف روستای کمب شده است.
آبگرفتگی منازل و قطعی مکرر برق روستا کمب در پی بارندگی/ بازگشایی مسیرهای مسدود شده با حرکت جهادی مردم و سپاه
محمد زین الدینی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به بارش باران شب گذشته اظهار کرد: باران سبب آبگرفتگی معابر و نفوذ آب به برخی از واحدهای مسکونی روستای کمب و دیگر نقاط حاشیه این شهر شده است.

وی افزود: بارندگی ها همراه با وزش شدید باد موجب قطعی مکرر برق و خسارت به تاسیسات در نقاط مختلف روستایی شده است.

دهیار روستای کمب با اشاره به اینکه اکثر منازل روستای کمب غیر استاندارد است بیان کرد: به دلیل نوع سازه مسکونی حاشیه نشینان و عدم استحکام بناها امکان هرگونه خسارت مالی و جانی وجود دارد.

وی توجه بیشتر نهادهای خدمات رسان و اعضای ستاد مدیریت بحران به نقاط حاشیه شهر چابهار را خواستار شد.

زین الدینی ادامه داد: بامداد امروز و پس از آغاز بارش ها با همکاری سپاه شهرستان چابهار و معاونت شهرداری و جمعی از پرسنل شهرداری با آوردن ماشین آلات نسبت به بازگشایی مسیرهای آب اقدام کردند.

وی از تلاش ستاد مدیریت بحران چابهار برای بازگشایی معابر مسدود شده، مسیر رودخانه، آبراههای حاشیه شهر بویژه روستای کمب قدردانی کرد و افزود: یک دستگاه بولدوزر دیشب تا ساعت سه بامداد مشغول بازگشایی مسیرهای مسدود شده بوده است.

دهیار کمب گفت: در این عملیات و حرکت جهادگونه بخش عظیمی از آب مسیر ها که پشت دیوارها جمع شده بود تخلیه شد و تعداد زیادی از خانه های آب گرفته که به طور جدی در معرض خطر بودند از خطر عواقب  ناشی از آبگرفتگی رهایی یافتند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات بازگشایی مسیل ها با همکاری بخشداری، شورای اسلامی، دهیاری، اعضای بنیاد مسکن معین خراسان رضوی، دفتر ساماندهی، یگان حفاظت، امور آب و معتمدین و جوانان محلی تداوم دارد.

جلسه مدیریت بحران روستا جهت ادامه بازگشایی و رفع تصرف و لایروبی حریم مسیل ها و رودخانه های کمب با حضور مسئولین بنیاد مسکن و اداره امور منابع شهرستان چابهار و اعضای شورای اسلامی و دهیار کمب برگزار شد.

انتهای پیام/

 
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 453309
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *