ساخت زیست گاه های مصنوعی برای شناورهای غیرپژوهشی در چابهار/ محرومیت سه ماهه سه شناور متخلف از صید

20 اسفند 1397 ساعت 13:29

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات سیستان و بلوچستان از ساخت زیست گاه های مصنوعی برای شناورهای غیرپژوهشی در چابهار خبر داد.


به گزارش چهاربهاران مهرداد میرزایی در جلسه كميسيون تخلفات صيادی شناورهای صنعتی در اداره کل شیلات سيستان و بلوچستان اظهار کرد: رعايت قوانين و مقررات صيادی جهت حفظ ذخاير آبزيان و همچنين اهميت صيد تحقيقاتي در ارزيابي ذخاير آبزيان براي دستيابي به الگويي مناسب بسیار حائز اهمیت می باشد.
وی با اشاره به تمایز شناورهای پژوهشی افزود: براي برنامه ريزی صيد، نصب بنر بر دوطرف شناورهای پژوهشی و همچنين همكاری در بازسازی ذخاير ازجمله ساخت زيستگاههاي مصنوعي براي شناورهای غير پژوهشی علاوه بر آراي صادره تاكيد نمود.
معاون صید اداره بنادر به برخورد قاطع با شناورهای متخلف صنعتی و همچنين غير مجاز به منظور حمايت از صيادان مجاز و بومی و اهميت صيد پايدار تاكيد كرد.
میرزایی با اشاره به محرومیت سه فروند شناور متخلف به مدت سه ماه از صيد عنوان کرد: روند نظارت بر صیادی و جامعه صیادان توسط این نهاد با دقت بیش از پیش توسط پرسنل در حال انجام می شود تا روند صعودی صیادی بومی پایدار باشد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 453191

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453191/ساخت-زیست-گاه-های-مصنوعی-شناورهای-غیرپژوهشی-چابهار-محرومیت-سه-ماهه-شناور-متخلف-صید

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir