۰
اقدام سبز بندر چابهار؛

آیین کاشت ۵۰۰ اصله نهال یادبود شهدای تاسوعای چابهار/ راه اندازی ایستگاه اهدای نهال میوه و درختچه های زینتی

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: به مناسبت پانزدهم اسفند در روز درختکاری، 500 اصله در محوطه های کوی مسکونی بندر چابهار و اداره منابع طبیعی این شهرستان کاشته شد.
آیین کاشت ۵۰۰ اصله نهال یادبود شهدای تاسوعای چابهار/ راه اندازی ایستگاه اهدای نهال میوه و درختچه های زینتی
رحمدل بامری در حاشیه مراسم درختکاری در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری و در راستای زیباسازی و توسعه پایدار، ایستگاه اهدای نهال میوه و درختچه های زینتی جهت توزیع بین مردم شریف شهرستان چابهار به مدت یک هفته توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان در محل ورودی کوی مسکونی بندر راه اندازی شد.
وی با اشاره به توسعه فرهنگ احترام به طبیعت افزود: پیش از این نیز با کاشت نهال در محوطه های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری توسط کارکنان بندر به مجموعه فضای سبز بندر تعداد 150 اصله نهال در همایش بین المللی توسعه چابهار با عنوان پیوند سبز دوستی غرس شد.
بامری با اشاره به کاشت نهال در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ادامه داد: ضمن فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص گسترش فرهنگ منابع طبیعی و حفاظت از آن بیش از ۱۳ هزار اصله نهال از گونه های بومی و سازگار با شرایط اقلیمی منطقه در استان کاشته شده است.
سرپرست فرمانداری چابهار تاکید کرد: به یاد شهدای حادثه تاسوعا حسینی چابهار تعداد ۵۰۰ اصله نهال توسط حاضرین غرس می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است در این روز و به مناسبت روز درختکاری تعداد دو هزار اصله نهال بین مردم، جوامع محلی و شرکت ها مستقر در سطح شهرستان توزیع می شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 453163
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *