با شعار «چابهار، دروازه ملل»؛

همایش توسعه بندر چابهار با حضور وزیر راه آغاز شد/ حضور 115 تن از مقامات دولتی و بارزگانی کشورهای منطقه

7 اسفند 1397 ساعت 10:16

دقایقی پیش با حضور وزیر راه و شهرسازی و مشاور رئیس جمهور نخستین همایش بین المللی توسعه بندر چابهار با شعار «چابهار، دروازه ملل» آغاز شد.


به گزارش چهاربهاران، نخستین همایش توسعه بندر چابهار با شعار «چابهار، دروازه ملل» صبح امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان، موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و تعدادی از مقامات کشور‌های منطقه از جمله معاونان وزرای حمل و نقل هند و افغانستان در بندر چابهار آغاز به کار کرد.

در این همایش ۱۱۵ تن از مقامات دولتی و بازرگانان بخش خصوصی کشورهای پیرامون منطقه ۳۰ کشور با هدف شناسایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در بندر چابهار حضور یافتند.

همزمان با برگزاری همایش روز چابهار مهمانان داخلی و خارجی و مسئولان از زیرساخت ها، تجهیزات و اسکله های طرح توسعه بندر شهید بهشتی و ظرفیت های تجاری، ترانزیتی و اقتصادی چابهار دیدن می کنند.

 


کد مطلب: 453119

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453119/همایش-توسعه-بندر-چابهار-حضور-وزیر-راه-آغاز-115-تن-مقامات-دولتی-بارزگانی-کشورهای-منطقه

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir