۰

کشف سه برابری مالاریا در مرز ریمدان/ تجهیز مرکز بهداشت نگور تا پایان سال

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: ميزان مراقبت، آموزش و موارد كشف بيماری مالاريا از سال گذشته تا كنون در مرز ریمدان سه برابر افزايش یافته است.
کشف سه برابری مالاریا در مرز ریمدان/ تجهیز مرکز بهداشت نگور تا پایان سال
مسعود اعلایی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد:در حال حاضر ساختمان مركز بهداشت شهرستان نگور اماده شده و فقط تجهيزات آن باقي مانده كه تا پايان سال جاري تكميل و افتتاح مي شود.
وی با اشاره به رفع نیازهای درمانی مردم بومی افزود: این پروژه قرار است امسال به بهره برداری برسد و احداث آن می‌تواند بسیاری از کمبودها و چالش های بهداشتی، درمانی را در شهرستان نگور رفع کند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان چابهار ادامه داد: این شهرستان هم اکنون دارای یک پايگاه اورژانس شبانه روزی می باشد و ايجاد مرکز جامع سلامت شهری برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی در نبود بیمارستان مورد نظر باعث می شود تا متخصصان در قالب آن به مردم ارائه خدمت کنند.
وی با اشاره به خدمات دهی پايگاه مراقبت مرزی شبكه بهداشت ريمدان تاکید کرد: از اول سال جاري نيز مراقبت بيماري هاي مرتبط با پشه آئدس در برنامه هاي این پايگاه مراقبت مرزي ادغام شده است.
اعلایی در پایان خاطرنشان کرد: غير از موارد فوق مراقبت هاي(التور، وبا)، خوراندن قطره فلج اطفال به تبعه پاكستاني زير ١٥ سال كه وارد ايران مي شوند هم انجام مي شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 452939
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *