۰

چهار کشتی کانتینری، فله ای و تانکری در بندر چابهار تخلیه شدند

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: برای اولین بار در چابهار عملیات تخلیه و بارگیری همزمان چهار کشتی در بندر شهید بهشتی در یک شبانه روز انجام شد.
چهار کشتی کانتینری، فله ای و تانکری در بندر چابهار تخلیه شدند
بهروز آقایی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در حال حاضر تخلیه ۶۰۰ تن بار در ساعت در بندر شهید بهشتی امکان پهلودهی و عملیات تخلیه و بارگیری همزمان انواع کشتی های حمل کالای کانتینری و فله بر با آبخور بالا در بندر چابهار را فراهم کرده است.
وی در خصوص تخلیه همزمان چهار کشتی در بندر افزود: کشتی ها شامل کانتینر، فله بر و تانکر به طور همزمان در این بندر پهلو گرفته و عملیات تخلیه و بارگیری آنها بدون وقفه و با سرعت در حال انجام است.
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کشتی فله بر ماچراس حامل حامل ۷۲ هزار و ۴۵۹ تن ذرت وارداتی بطور مستقیم از مبدأ برزیل بوده که عملیات تخلیه آن در حال انجام می باشد.
وی تخلیه کالای این کشتی از طریق بندر شهید بهشتی چابهار را برای مصارف داخلی کشور دانست و تاکید کرد: حمل از طریق این بندر می تواند موجب بهبود فرآیند عملیاتی، کاهش زمان حمل و قیمت تمام شده محصول برای مصرف کنندگان این نوع کالا شود.
آقایی در پایان خاطرنشان کرد:کشتی آبا حامل ۲۰ هزار تن گندم کابوتاژی از بندر امام خمینی«ره» دومین محموله کابوتاژ داخلی چابهار است که به واسطه حمل دریایی کاهش قابل توجهی در هزینه حمل و مدت زمان حمل دارد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۵
کد مطلب: 452922
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *