۰
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کنارک خبر داد:

اهدای 53 کمک ‌هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان نیازمند کنارکی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کنارک از پرداخت کمک هزینه جهیزیه به 53 نفر از نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
اهدای 53 کمک ‌هزینه تأمین جهیزیه به نوعروسان نیازمند کنارکی
عباس صیاد در گفت و گو با چهاربهاران با اشاره به فرآیند شناسایی و ساماندهی نیازمندان دریافت جهیزیه اظهار کرد: سرپرست خانوار با مراجعه به این نهاد و ارائه مدارک از قبیل سند رسمی ازدواج و سایر مدارک لازم برای دریافت جهیزیه به مددکار مربوطه مراجعه و بعد از ثبت در سیستم نظام جامع حمایتی در نوبت دریافت جهیزیه قرار می‌گیرند.

وی مجموع کل مبلغ هدیه شده در این مدت به مددجویان کمیته امداد کنارک 178 میلیون و 815 هزار تومان عنوان کرد و افزود: در 9 ماهه نخست امسال در مناطق محروم سرانه پرداخت جهیزیه در مناطق محروم که سه میلیون و 500 هزار تومان و در مناطق عادی سه میلیون تومان است.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کنارک ادامه داد: همچنین به 30 نفر از نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد با اهدای کارت غیرنقدی به ارزش 100 میلیون تومان که از این میزان 70 میلیون تومان به 20 نفر از نوعروسان مناطق محروم و 30 میلیون تومان به 10 نفر از مددجویان مناطق عادی پرداخت شده است.

وی با بیان این که حمایت از ازدواج و کمک به تأمین جهیزیه جامعه هدف تحت حمایت و پرداخت تسهیلات ازدواج یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد برای ترویج ازدواج ساده و کاهش آسیب‌های اجتماعی است، گفت: رویکرد مهم کمیته امداد از اهدای کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان ترویج ازدواج آسان و کمک به تامین لوازم ضروری نوعروسان در ابتدای زندگی است.

صیاد خاطرنشان کرد: 25 نفر از زوج های جوان زیر پوشش این نهاد در کنارک به مدت 18 ساعت از دوره های آموزشی مانند بهداشت، مبانی اعتقادی و دینی، نشست های مشاوره‌ای برای آگاهی مددجویان به مسایل زندگی و مانند آن بهره مند شدند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 452898
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *