۰
فرمانده انتظامی چابهار خبر داد؛

شکست دسیسه دشمنان در حمله تروریستی به ستاد فرماندهی انتظامی

فرمانده انتظامی چابهار گفت: تروریست های تکفیری قصد داشتند با انفجار در ستاد فرماندهی انتظامی چابهار و کشتن فرماندهان، خود را قدرتمند و ما را ضعیف جلوه دهند که دو قهرمان ملی باعث شکست نقشه شوم این مزدوران ظلم و جور شدند.
شکست دسیسه دشمنان در حمله تروریستی به ستاد فرماندهی انتظامی
سرهنگ حیدر علی کیخا در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: تروریست های تکفیری قصد داشتند با انفجار در مرکز فرماندهی انتظامی چابهار بگویند ما مقر فرماندهی یک شهر را نابود کردیم، نهادی که وظیفه اش پاسداری و حفظ امنیت شهر است.
وی با اشاره به انتشار شایعه کشته شدن فرمانده انتظامی چابهار در گیرودار حمله تروریستی افزود: تکفیری ها که دست پرورده اربابان ظلم و جور آمریکا و صهیونیست می باشند چون در این حمله ناجوانمردانه، شکست خوردند دست به دامن نشر اکاذیب و شایعات شدند تا شکست حقیرانه اشان کمتر جلوه کند.
وی شهید داریوش رنجبر و ناصر درزاده را دو قهرمان ملی دانست و ادامه داد: این دو جوان هوشیار و آماده که مانع ورود خودروی انتحاری به مقر فرماندهی انتظامی شده بودند با فداکاری و ایثار خون پاک خود مانع عملی شدن نقشه شوم تکفیری ها شدند.
سرهنگ کیخا اقتدار و صلابت این مرز و بوم را دستمایه خون شهیدان دانست و تاکید کرد: یقینا ریختن خون ناحق در هیچ جای عالم بی جواب نمی ماند و عاملین این قبیل جنایات به حال خود رها نخواهند شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این شکست تروریست ها نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران بوده و ریشه این فرقه ظاله به همراه اربابان ظلم و جورشان خشکیده خواهد شد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 452608
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *