۰

قشر و بسیج کارگری عامل مهم تولید در صنعت کشور

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنارک گفت: اتکا به کشورهای غربی نمی تواند محرک برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور شود و قشر کارگر به خصوص بسیج کارگری نقطه قدرت تولید در صنعت کشور می باشد.
قشر و بسیج کارگری عامل مهم تولید در صنعت کشور
به گزارش چهاربهاران ابراهیم زرگری در دیدار با فرمانده بسیج کارگری سیستان و بلوچستان در بندر کنارک اظهار کرد:بسیج کارگری در تحقق اقتصاد مقاومتی و با ارتقای بهره وری و تولید صنعتی عامل رشد رقتصادی می باشد و با توجه به سیمای ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری حربه جدی و سخت اقتصادی برای مقابله با تحریم های ظالمانه خواهد بود.
وی با اشاره به پروژه های اقتصاد مقاومتی بر مبنای توسعه اقتصادی افزود: تولید نقش ممتاز بعد از دفاع مقدس در صنعت داشته است با وجود ۱۴ هزار شهیدی که در عرصه کار، تلاش و جامعه کارگری جان خود فدا کردند تا راه والای انقلاب و کشور از دست نرود، خود گواه بر نقش مهم جامعه کارگری و صنعت تولید در کشور است.
وی حمایت از کالای ایرانی را مهم ترین عامل پیشرفت اقتصادی دانست و ادامه داد: تمامی افرادی که در اداره کشور و در صنعت و تولید دخیل می باشند باید فرمایشات مقام رهبری را فصل الخطاب قرار داده و با توجه به این فرمایشات عمل کنند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: ما باید چشم خود را از بیگانگان و غربی ها دور ساخته و بدانیم که دشمن به طور قطع خوبی و سربلندی کشور ما را نمی خواهد.
وی با ارائه گزارشی از عملکرد امور اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در کنارک خاطرنشان کرد: هر نوع سرمایه گذاری در پروژه های شیلاتی و صنعتی در کنارک مقرون به صرفه بوده و می تواند علاوه بر اشتغالزایی سودآوری و توسعه را در بر داشته باشد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۹
کد مطلب: 452572
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *