۰

10 نفر مرتبط با حادثه تروریستی چابهار دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری10 نفر مرتبط با حادثه تروریستی 15 آذرماه چابهار خبر داد.
10 نفر مرتبط با حادثه تروریستی چابهار دستگیر شدند
به گزارش چهاربهاران، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در حاشیه گشایش مرکز 197 پلیس استان البرز در جمع خبرنگاران افزود: با هوشیاری و شجاعت ماموران انتظامی چابهار این توطئه تروریستی خنثی شد و طی روز های گذشته 10 نفر مرتبط با حادثه دستگیر شده اند.
وی با بیان اینکه تعداد دیگر از افراد مرتبط با حادثه چابهار نیز شناسایی و در زمان مقرر دستگیر خواهند شد، گفت:سرنخ های خوبی از این حادثه به دست آمده و بی شک با همکاری خوب مردم، هماهنگی نیروی انتظامی و دستگاه قضا به سرنخ های اصلی این حادثه دست پیدا خواهیم کرد.
سردار اشتری خاطر نشان کرد: این حادثه هیچ تاثیری بر امنیت مردم و نیروی انتظامی نخواهد داشت.
« در حادثه تروریستی 15 آذر ماه جاری چابهار 2 تن از ماموران انتظامی شهید و شماری از مردم مجروح شدند.»
فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش در خصوص افرادی که توسط اشرار در مرز میرجاوه گروگان گرفته شده اند، گفت: تلاش لازم برای آزادی این افراد از دست اشرار در محدوده مرز های پاکستان و افغانستان انجام شده است.
وی اظهار داشت: این موضوع توسط وزارت امور خارجه و ستاد کل نیروهای مسلح در حال پیگیری است.
فرمانده ناجا درخصوص رضایتمندی مردم از پلیس گفت: نظر سنجی ها بیانگر افزایش رضایتمندی مردم نسبت به پلیس است .
اشتری بیان داشت: این نظر سنجی ها که ازطریق سازمان های معتبر و نیروی انتظامی طی سال های گذشته انجام شده از افزایش اعتماد مردم به ماموران و مسئولان ناجا حکایت دارد.
این فرمانده با اشاره به برخورد خشن پلیس برخی کشورهای اروپایی با معترضان گفت: در نظام اسلامی ، پلیس برخورد تکریمی به مردم دارد و مردم احترام زیادی برای ماموران نیروی انتظامی قائل هستند.
وی افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه نسبت به اجرای وظایف خود عمل می کند و در صورت نیاز از مشارکت مردمی برای کاهش مشکلات بهره می گیرد.
اشتری با اشاره به اقدامات پلیس در برخورد با اخلالگران ارز، گفت: تعدادی از عوامل اصلی اخلال در بازار سکه و ارز با همکاری دستگاه قضا شناسایی، دستگیر شده اند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در این عرصه با اشراف اطلاعاتی خوب خود توانست عملکرد مطلوبی را به ثبت برساند.
اشتری با اشاره به عملکرد پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته را شاهد بوده ایم و از طرفی پلیس از خروج غیرقانونی مایحتاج و اقلام موردنیاز مردم از کشور جلوگیری می کند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خدمات پلیس در استان البرز، گفت: خوشبختانه در تمام شاخص ها بهبود روند خدمات پلیس در این استان مشاهده می کنیم.
وی ادامه داد: با بررسی روزانه و ماهانه عملکرد نیروی انتظامی استان البرز، پیشرفت خوبی را در اجرای طرح های امنیت اخلاقی و اجتماعی و همچنین برخورد با معتادان را شاهد هستیم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 452560
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *