اورژانس بیمارستان چابهار محلی برای مداوا یا رینگ مبارزه!

25 آبان 1397 ساعت 17:22

بامداد امروز که برای درمان حال یکی از نزدیکانم به بیمارستان امام علی(ع)چابهار مراجعه کرده بودم ناخودآگاه صدایی توجه ما را به خود جلب کرد.


به گزارش چهاربهاران سروصدا و دعوای همراه یکی از بیماران با پرستاران بخش آن هم ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد! اگر چه ناسزا گفتن به یک پرستار اقدام شایسته ای نبود و جرم محسوب می شود اما بلند صحبت کردن با ارباب رجوع و کوبیدن درب اتاق یکی از بخش های بیمارستان آن هم بخشی که بیماران بدحال در آن بستری هستند دور از شأن یک پرستار است که باید شرایط بیماران را در مواقع حساس درک کند.

این موضوع به کوبیدن درب و رفتار نامناسب پرسنل این بیمارستان با بیماران ختم قائله بامداد امروز نبود و دقایقی بعد جمعی از پرسنل در جواب همراهان بیماران حاضر در بیمارستان که گفته بودند در ازای خدمتتان پول دریافت می کنید، گفتند: ۱۰ ماه است که حقوقمان واریز نشده است.

عدم پرداخت حقوق پرسنل اگر چه باعث دلسردی آنان در انجام وظیفه اصلی شان است اما چرا نیروی بیمارستانی که برای نجات جان انسان ها مشغول به خدمت شده است آن قدر توجیه نشده که در صورت بروز چنین مواردی با حفظ صحه صدر با مقام انتظامی یا نگهبانی بیمارستان تماس بگیرد و مستقیما وارد چنین درگیری و ایجاد فضای روانی در محیط حساس اورژانس نشود!

شهرستان چابهار تنها با یک بیمارستان فعال با ۱۸۸ تخت درمانی به صورت شبانه روزی جوابگوی نیازهای مردم نیست و درحالی مسئولین و مقامات مختلف کشوری و استانی برای احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در چابهار تلاش می کنند که بیمارستان کنونی چابهار نمی تواند نیروی تربیت شده را طبق استاندارد های ملی بکار گیری کند، حال باید دید این موارد به سؤمدیریت بازمی‌گردد یا کمبود نیروی انسانی!
انتهای پیام/


کد مطلب: 452367

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452367/اورژانس-بیمارستان-چابهار-محلی-مداوا-یا-رینگ-مبارزه

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir