۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چابهار خبر داد؛

ساماندهی دستفروشان بازار مرکزی چابهار در دستور کار شهرداری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: رفع سد معبر بازار مرکزی شهری و ساماندهی دستفروشان در محلی مشخص می تواند نظم بهتری در بازار فروش چابهار ایجاد کند.
ساماندهی دستفروشان بازار مرکزی چابهار در دستور کار شهرداری
هادی اکبری در گفت و گو با چهاربهاران در حاشیه جلسه ای که با شهردار و اعضای شورای شهرستان چابهار برگزار شد اظهار کرد: مشکلات اصناف در حوزه شهری و هماهنگی با شهرداری و شورای شهر در روند اجرایی ساماندهی دست فروشان و همچنین ایجاد بازارچه های مختلف یکی از موضوعات محوری ست که می تواند به اهداف سازمان صنعت، معدن و تجارت در ثبات بازار موثر واقع شود.
​وی با اشاره به بررسی مکان های فروش در نقاط مختلف شهر افزود: ساماندهی بازارچه های میوه و تره بار و جمعه بازار می طلبد تا شهرداری به صورت مستقیم اقدام و نظارت کند تا رضایت بیشتر مردم برای دسترسی به کالاها و قیمت استاندارد به دست آید.
​رئیس صنعت، معدن و تجارت چابهار ادامه داد: با ایجاد بازار عمده فروشان لبنیات و خواروبار می توان بخش عظیمی از مشکلات تناقض بین قیمت های فروشندگان لبنیاتی و دسترسی آسان مردم به مراکز عرضه و فروش کالاهای تعریف شد را مهیا کرد.
​وی شکل گیری فاز دوم شهرک کارگاهی در چابهار را مهم دانست و تاکید کرد: توسعه بازارهای فروش کاهش قیمت ها را در پی دارد و نباید فروش و عرضه کالا منحصر به اشخاص حقوقی و یا حقیقی خاص باشد بر این مبنا شهرداری، شورای شهر، اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت چابهار باید هماهنگی تنگاتنگی داشته باشند.
​وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان چابهار دارای 17 اتحادیه صنفی و سه هزار و 400 واحد صنفی می باشد از این تعداد بیش ار دو هزار و 540 واحد فروش فعال دارد که مابقی در بخش های تابعه ارائه خدمت می کنند.
​انتهای پیام/
چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 452148
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *