شهردار شهرستان چابهار:

پیش‌بینی آسفالت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع سطح شهر تا پایان سال/ خیابان رسالت و فردوسی به زودی آسفالت می شوند

24 مهر 1397 ساعت 9:55

شهردار چابهار گفت: قیمت قیر نسبت به اول سال چهار برابر شده است و خرید قیر برای شهرداری سخت تر شده بنابراین اداره مسکن و شهر سازی چابهار برای کمک رسانی به این مهم ورود پیدا کرده است.


یونس حقانی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: شهرداری چابهار در حال حاضر با کمبود اعتبار مواجه می باشد، قبلا قیمت مصالح ساختمانی و زمین کمتر بود و ساخت و ساز در سطح شهر به صورت قابل قبول انجام می شود و عوارض قانونی توسط شهرداری دریافت می شد ولی در حال حاضر ساخت و ساز به علت گرانی ها بسیار کاهش یافته است.
وی با اظهار امیدواری از متحول شدن مناظر شهری چابهار افزود: تلاش های مورد نیاز در خصوص زیباسازی منظر شهری چابهار انجام خواهد شد و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است که با افزایش محل اعتبارات اجرای خواهد شد و چیزی که در خور شهرستان چابهار است محقق می شود.
شهردار چابهار ادامه داد: با توجه به اینکه آسفالت شهری یکی از مهمترین نیارشهروندان و بویژه زیباسازی و راحتی در تردد وسائط نقلیه محسوب می شود در شروع کار آسفالت خیابان امام خمینی ره انجام شد و به زودی خیابان های رسالت و فردوسی زیر ساخت آسفالت خواهند رفت.
حقانی در خصوص مطالبه یکی از شهروندان چابهاری از پایگاه چهاربهاران مبنی بر عدم جمع آوری زباله های پارک بهاران چابهار تشریح کرد: این مورد را شخصا پیگیری می کنم ولی بعضا پیش می آید که خودروی جمع آوری زباله خراب باشد و مشکلی در حین کار به وجود آمده است؛ با توجه به برنامه ریزی های انجام شده نیروهای جمع آوری زباله موظفند رأس ساعت طی زمانبندی های انجام شده در محله های مورد نظر حضور یابند.
وی در پایان تحول شهری کنارک را برای آینده چابهار مثال زد و خاطرنشان کرد: در زمانی که در شهرداری کنارک بودم تغییرات رو به رشدی در سطح شهر ایجاد شد، امید می رود با برنامه ریزی های انجام شده و کفایت اعتبارات از محل شهرداری مشکلات مردم چابهار در خصوص زندگی راحت شهری رفع شود و همواره هدف شهرداری بر همین منوال بوده است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 452109

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452109/پیش-بینی-آسفالت-یک-هزار-۵۰۰-متر-مربع-سطح-شهر-پایان-سال-خیابان-رسالت-فردوسی-زودی-می-شوند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir