۰
برای اولین بار با حضور 7استان ساحلی؛

چابهار میزبان جشنواره فرهنگی گردشگری ساحل نشینان کشور شد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره فرهنگی گردشگری ساحل نشینان کشور برای نخستین بار تا پایان سالجاری در چابهار برگزار می شود.
چابهار میزبان جشنواره فرهنگی گردشگری ساحل نشینان کشور شد
به گزارش چهاربهاران، علیرضا جلالزایی در تشریح خبر فوق به اصحاب رسانه گفت: این جشنواره برای اولین بار در استان و با حضور 7 استان ساحلی کشور در چابهار برگزار خواهد شد.
وی پیگیری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای حاشیه اقیانوس هند را یکی دیگر از برنامه های در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان عنوان کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در رابطه با دستاوردهای حضور در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان نیز بیان کرد: یکی از دستاوردها اجرای موسیقی بلوچستانی و سیستانی در سالن بزرگ اپرای سلطان مسقط و دیگری جذب چند سرمایه گذار عمانی بود که به دنبال سرمایه گذاری در زمینه گردشگری در سیستان و بلوچستان هستند.
این مسئول از برگزاری جلساتی با سفیر ایران در عمان خبر داد و افزود: این جلسه با حضور ایرانی های مقیم عمان و مسئولان آژانس های مسافرتی عمان برگزار شد که به زودی در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی در استان خواهیم بود.
گفتنی است افزایش پروازها از مسقط به چابهار و از مسقط به زاهدان و نیز لغو روادید عمانی ها به ایران از دستاوردهای مهم حضور در نمایشگاه گردشگری سلامت عمان بود.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 452105
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *