۰
امام جمعه اهلسنت کنارک؛

محرومیت زدایی بسیج در مناطق محروم عاملی برای مبارزه با ناامنی ست

امام جمعه اهلسنت کنارک گفت: دشمنان کشور همواره برای کم نشان دادن خدمات نظام به مردم بر روی نقاط ضعف دست می گذارند در حالی که همه کشورهای دنیا دچار مشکلات متعدد می باشند ولی محرومیت زدایی بسیج در همه موارد مشهود بوده است.
محرومیت زدایی بسیج در مناطق محروم عاملی برای مبارزه با ناامنی ست
مولوی عبدالملک ملکی پور در گفتگو با چهاربهاران اظهار کرد: رسیدگی و سازندگی در بحث آموزش و پرورش من جمله مواردی بوده است که گروههای بسیج به آن ورود مستقیم داشته اند و می طلبد در جنوب سیستان و بلوچستان نسبت به امور دیگر در اولویت قرار دهند.
وی با اشاره به اقدامات سپاه در کشور افزود: با توجه به اینکه کمک به محرومان در اسلام بسیار سفارش شده است و از اولویت امور خیر محسوب می شود گروه های بسیجی و سپاه با این اقدامات خیرخواهانه نشان داده‌اند که خالصانه عمل می کنند.
امام جمعه اهلسنت کنارک ادامه داد: سپاه در سال های گذشته تاکنون در جنوب سیستان و بلوچستان با مدرسه سازی، استغالزایی، ساخت خانه محروم، ساخت سالن ورزشی و کمک به آسیب دیدگان سوانح طبیعی نظیر سیل نشان داده است که همواره یاور محرومان و مستضعفان می باشد.
وی الگو برداری دولت از سپاه را مهم دانست و تشریح کرد: اگر رویه اقتصادی دولت در بین مردم مانند نیروهای سپاه باشد مطمئنا رشد اقتصادی و میزان امید به زندگی در مردم رشد چند برابری خواهد داشت چراکه بسیج همواره نشان داده از مردم و برای مردم بوده است.
مولوی ملکی پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جهاد فی سبیل الله برای جنگ با کفار به کار می رود ولی کمک به مستضعفان و محرومیت زدایی سپاه در بین مردم نمایانگر نقش والای گروههای جهادی می باشند که چنین نامگذاری شده است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 452014
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *