۰
در سفر معاون رئیس جمهور به چابهار مطرح شد؛

رسیدگی به معیشت ایثارگران و خانواده شهدا در اولویت کار مسئولان/ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم سیستان و بلوچستان

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز شنبه 10 شهریورماه در نخستین روز از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه چابهار شد و مورد استقبال استاندار و مسئولین این استان قرار گرفت.
رسیدگی به معیشت ایثارگران و خانواده شهدا در اولویت کار مسئولان/ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی جهت رسیدگی به مشکلات و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرد.
وی ابتدا در گلزار مطهر شهدای چابهار حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این شهرستان و استان سیستان و بلوچستان ادای احترام کرد.
وی در غبارروبی گلزار شهدای مسجد امام حسین (ع) چابهار در میان خبرنگاران ضمن تأکید براینکه ایثارگران حق بسیار بزرگی بر گردن همه ما دارند، در خصوص هدف سفر خود به این استان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که تاکنون به‌صورت مستمر انجام داده‌ایم، حضور در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف است تا از نزدیک با مشکلات ایثارگران آن منطقه آشنا شویم و در سفر به استان سیستان و بلوچستان پس از رسیدگی به وضعیت و شرایط ایثارگران شهرستان چابهار، در روزهای آینده به شهرستان‌های زاهدان و زابل سفر خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی همچنین ضمن تبریک میلاد حضرت امام موسی کاظم (ع)، فرهنگ اسلامی را عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) با ترویج این فرهنگ مبارزه را با دشمنان آغاز کرد و مردم نیز با تکیه بر همین فرهنگ به صحنه آمدند و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند.
وی با اشاره به اینکه یک روز از عمر این انقلاب با دشمنی مستکبران به نظام گذر نکرده است ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران پدیده جدیدی در دنیا بود و دشمنان ما در طول تمام این 40 سال به انواع توطئه‌ها علیه کشورمان دست زده‌اند، اما حضور فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و فداکاری در جامعه ما باعث ناامیدی این دشمنان شده است. فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فرهنگ اسلامی و فرهنگ امام حسین (ع) است و روز به روز نیز پررنگ‌تر از قبل می‌شود.
نماینده ولی فقیه در بنیاد در دیدار با طلاب حوزه علمیه چابهار با اشاره به نقش فرهنگ دینی در پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی، تقویت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را باعث نا امیدی دشمنان دانست و به ارائه توصیه‌هایی خطاب به طلاب حاضر در این حوزه علمیه پرداخت.
وی صبر و تحمل خانواده شهدا و ایثارگران و جانفشانی شهدا را قابل تحسین دانست و خاطرنشان کرد: روحیه خوب خانواده شهدا قوت قلبی برای مسئولان است و رهبر معظم انقلاب همیشه تاکید بر خدمات رسانی مطلوب به خانواده شهدا دارند و این را در دیدارهایی که با ایشان داشته ام بارها تکرار کرده اند.
معاون رئیس جمهوری از استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداران چابهار و کنارک خواست مشکلات زمین برای ساخت واحد مسکونی خانواده شهدا را به طور جدی تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه از نزدیک با خانواده معظم شهدا و ایثارگران چابهار، کنارک و نیکشهر این شهرستان دیدار و به بررسی مشکلات آنان پرداخت.
​انتهای پیام/

 
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 451972
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *