۰

در امان ماندن بیمارستان چابهار از حوادث جانی طی آتش سوزی

رئیس آتش نشانی بندر اقیانوسی چابهار طی یک عملیات اطفای حریق از در امان ماندن بخش زنان و زایمان بیمارستان چابهار از خطر آتش سوزی در شب گذشته خبر داد.
در امان ماندن بیمارستان چابهار از حوادث جانی طی آتش سوزی
ابوالحسن سراوانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری چهاربهاران در خصوص آتش سوزی شب گذشته در بیمارستان چابهار اظهار کرد: اتصال برق در یکی از اتاق های اداری بیمارستان امام علی(ع)شهرستان چابهار منجر به شروع آتش سوزی در قسمت شمالی بیمارستان شد به طوری که بعد از وارد عمل شدن نیروهای آتش نشانی این خطر که در نزدیکی بخش زنان و زایمان بود رفع شد.
وی با اشاره به تماس تلفنی پرسنل بیمارستان با سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر چابهارمبنی بروقوع آتش سوزی دربیمارستان امام علی(ع) افزود: این حریق ساعت هشت شب گذشته آغاز و با یک دستگاه خودروی آتش نشانی به همراه سه نفر از نیروهای آتش نشانی بندر چابهار به اطفا شد.
سراوانی توجه به نکات امنیتی بیمارستان از قبیل کاهش خطر اتصالات برق را مهم دانست و ادامه داد: در گذشته بازدید هایی از بیمارستان چابهار انجام شده بود و موارد ایمنی و محدوده های خطر برای کاهش حوادث اینچنینی اعلام شده است که امید می رود برای جلوگیری از حوادث آتی موارد مذکور بیش از پیش مورد توجه واقع شود.
​رئیس آتش نشانی چابهار خاطرنشان کرد: خوشبختانه باتوجه به اطلاع سریع کارکنان بیمارستان وسرعت عمل آتش نشانان در رسیدن به محل، آتش سوزی موجب مهار و اطفای حریق درزمان کوتاهی صورت پذیرفت به طوری که ازسرایت آتش به بخش زایشگاه که درمجاورت کانون حریق قرارداشت پیشگیری به عمل آمد.
​وی با توجه به حجم دودگرفتگی در راهروهای منتهی به بخش آتش گرفته تشریح کرد: دراین حادثه خوشبختانه به کسی آسیب نرسید اما حجم دودگرفتگی در راهروهای مجاور کانون حریق بالا بود که باانجام عمل تهویه، دود حاصل ازحریق تخلیه شد.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/
سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 451959
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *