۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف ۷.۵ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۷.۵ تن انواع مواد مخدر با انهدام پنج باند مسلحانه در نیمه نخست مردادماه در این استان کشف شده است.
کشف ۷.۵ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همچنین در این مدت ۲۲ قاچاقچی و ۱۰۷ نفر خرده فروش دستگیر شدند.
وی توقیف ۳۴ دستگاه خودرو و کشف ۹ قبضه سلاح جنگی را از جمله کشفیات ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان از قاچاقچیان در این مدت ذکر کرد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف دو هزار و ۷۸۲ لیتر انواع عرقیجات غیر بهداشتی همراه با دستگیری دو نفر، انهدام شبکه توزیع اقلام دارویی با کشف ۶۸ هزار قلم دارو، برخورد با دو ضایعه فروشی با کشف هزار و ۲۵۵ قطعه انواع تجهیزات سرقتی از شرکت‌های آب، برق و گاز و کشف ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات انتظامی استان در نیمه نخست مرداد عنوان کرد.
وی افزود: همچنین شناسایی ۱۲ انبار احتکار با کشف حدود هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی ودو هزار و ۵۰۰ تن برنج از دیگر کشفیات نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در این مدت بوده است با اقدامات انجام شده شاهد کاهش دو درصدی سرقت‌ها در سیستان و بلوچستان هستیم.
وی با اشاره به آمار بالای تصادفات رانندگی و قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان از ارائه دو طرح در این بخش‌ها توسط نیروی انتظامی برای کاهش مشکلات به مسئولان استانی خبر داد و گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۳۵۲ نفر در حوادث جاده‌ای این استان جان خود را از دست دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: سه میلیون و ۹۴۵ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در چهار ماهه نخست امسال در این استان کشف شد.
وی کشف ۲۸ میلیارد ریال کالای قاچاق، توقیف ۸۲ دستگاه تانکر حامل سوخت قاچاق و ۴۰ محل دپو سوخت قاچاق را از دیگر اقدامات نیرو‌های انتظامی در چهار ماه نخست امسال ذکر کرد.
 سیستان و بلوچستان با گستره ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع افزون بر ۱۱۰۰ کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان (دو کشور عمده تولید کننده مواد مخدر) دارد.
سیستان و بلوچستان پیشروترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر است.
انتهای پیام/
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 451850
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *