۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد زاهدان شد

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد و مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد زاهدان شد
به گزارش چهاربهاران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان  گفت: صالحی در بدو ورود به زاهدان در گلزار شهدای این شهر حضور می‌یابد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‌کند.
حسین مسگرانی افزود: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر ۲ روزه ظرفیت‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار می‌دهد.
وی ادامه داد: حضور در نشست شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان و انعقاد تفاهم نامه و دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان از جمله برنامه‌های وی در سفر به زاهدان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چند شهر دیگر استان نیز سفر می‌کند و نشست مطبوعاتی با رسانه‌ها پایان بخش سفر وی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل گستردگی استان، سید عباس صالحی در سالجاری سفری دوباره به سایر شهر‌های سیستان و بلوچستان همراه با دیدار‌ها و بازدید‌های مختلف خواهد داشت.
​انتهای پیام/

 
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 451787
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *