۰
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار:

هر روستا باید یک خانه ورزش داشته باشد/ افتتاح پنج خانه ورزش روستایی در چابهار

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: هر روستا با ایجاد خانه ورزش میتواند توسعه‌بخش ورزش در این مناطق باشد.
هر روستا باید یک خانه ورزش داشته باشد/ افتتاح پنج خانه ورزش روستایی در چابهار
عمر بلوچ در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با بیان اینکه توسعه ورزش در مناطق روستایی، امروز به یک ضرورت تبدیل شده است، افزود: رونق ورزش در جوامع باعث سلامتی و ایجاد نشاط شده و در نتیجه توسعه همه بخش‌ها را به دلیل برخورداری از نیروی انسانی سالم در جامعه ایجاد می‌کند.

وی افزود: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستا‌ها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه بامواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار ادامه داد: خانه‌های ورزش روستایی همچنین نقش بسزایی در افزایش مشارکت بانوان روستایی در امر ورزش دارند.

وی با اشاره به افتتاح پنج خانه ورزش در روستاهای باهوکلات، کلسکان، رادو، سند میرثوبان و پلان این شهرستان بیان کرد: خانه های ورزش روستایی با امکاناتی نظیر میز تنیس، فوتبال دستی، دارت و شطرنج تجهیز شده اند.

بلوچ با بیان اینکه چابهار از نظر سرانه فضای ورزشی نسبت به میانگین کشوری بیش از 60 صدم مترمربع عقب است، خاطرنشان کرد: این شهرستان با 16 صدم مترمربع سرانه فضای ورزشی در رتبه 19 سیستان و بلوچستان قرار دارد.

انتهای پیام/

 
دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 451779
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *