۰
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خبرداد؛

دستگیری 65 سارق در چابهار

فرمانده انتظامی چابهار گفت: از ابتدای تیرماه 65 سارق دستگیر و 30 فقره پرونده سرقت و تعداد 7 دستگاه موتور سیکلت کشف شده است.
دستگیری 65 سارق در چابهار
به گزارش چهاربهاران، حیدرعلی کیخامقدم اظهار کرد: با توجه به ایام تعطیلات تابستان و حضور مسافران و گردشگران برای بازدید از طبیعت چابهار طرح تشدید اقدامات امنیتی با حضور تمام نیروهای انتظامی در سطح شهر و حوزه استحفاظی به اجرا در آمد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح برخورد قاطع و قانونی با اخلاگران نظم و امنیت عمومی در سطح شهر و مکانهای تفریحی، دریا و تفرجگاه‌ها در دستور کار انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چابهار گفت: در اجرای این طرح که به صورت مشترک و هماهنگ توسط پلیس‌های تخصصی و کوپ‌ها از اول تیر ماه جهت ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان و گردشگران در سطح شهر و مناطق حساس آغاز شده و تاکنون تعداد 65 نفر سارق دستگیر و 30 فقره پرونده سرقت و تعداد 7 دستگاه موتورسیکلت کشف شده است.

وی ادامه داد: از اولویت‌های پلیس ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمان در جهت آسایش روحی و روانی شهروندان و مسافران می باشد که به طور جد در دستورکار پلیس قرار گرفته است.

سرهنگ کیخامقدم با قدردانی از همکاری صمیمانه شهروندان در ارائه اطلاعات و اخبار به موقع به پلیس خاطرنشان کرد: این طرح هدفمند به منظور افزایش احساس امنیت و آرامش خاطر در بین شهروندان و گردشگران و بالا بردن ضریب امنیت شهرستان می باشد.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 451740
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *