۰

دو خانه ورزش روستایی در منطقه دشتیاری چابهار افتتاح شد

دو خانه ورزش روستایی در منطقه دشتیاری و روستاهای بخش پلان با حضور مسئولین و جمعی از جوانان در روستای رادو افتتاح شد.
دو خانه ورزش روستایی در منطقه دشتیاری چابهار افتتاح شد
به گزارش چهاربهاران، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار در این مراسم اظهار کرد: با نگاه ویژه دولت به روستاهای محروم و حمایت از استعدادهای درخشان ورزشی در روستاها مناطق کمتر توسعه یافته و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه با کمک و همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، هئیت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی دو خانه ورزش روستایی در بخش پلان و دشتیاری را در دو روستای رادو بالا و روستای سندمیرثوبان افتتاح و به بهره برداری رسید.

نقش ورزش را در جامعه مهم خواند و: ورزش از لحاظ مختلف حائز اهمیت است و نقش جوانان در این زمینه بسیار کاربردی است.
 
عمر بلوچ افزود: روستای رادو از روستاهایی است که همیشه در صحنه های ورزش حضور پررنگ دارد و تصمیم گرفتیم برای سرگرمی جوانان خانه ورزش را به جوانان این روستا اهدا کنیم.

وی گفت: برای پرکردن اوقات فراغت برای جوانان روستای خانه ورزش را تجهیز کردیم تا جوانان روستای از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار ادامه داد: خانه ورزش دارای وسایل ورزشی پنج رشته از جمله؛ تنیس روی میز، دارت، شطرنج، فوتبال دستی و طناب بازی در یک فضای مناسب در یک اتاق ۸۰ متری سازماندهی شده است.
 
 بخشدار بخش پلان گفت: افتتاح خانه ورزش در این زمان امتیاز بسیار خوبی برای جوانان روستا است، بخصوص که در ایام تابستان قرار داریم و دانش آموزان هم می توانند از این امتیاز استفاده خوبی داشته باشند.
 
عبدالعزیز میایی افزود: جوانان و دانش آموزان روستای رادو میتواند برای پر کردن اوقات فراعت خود از خانه ورزش روستایی استفاد کنند.
 
وی ادامه داد: از خانه ورزش روستایی برای کاهش آسیب های اجتماعی در روستاها می توان نگاه مثبت کرد.
 
بخشدار پلان از اهداء یک خانه ورزش در بخش پلان روستای رادو بالا از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار و عبدالحمید جدگال مسئول نمایندگی ورزش بخش پلان تشکر کرد.
 
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 451709
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *