۰
نماینده حزب اعتدال و توسعه دولت یازدهم در چابهار:

کرنش با آمریکا اوج حماقت است/ ارسال نامه به رهبری برای مذاکره با آمریکا اشتباه محض بود

نماینده حزب اعتدال و توسعه دولت یازدهم در چابهار گفت: من کاملا با مذاکره و اصلاحات موافقم اما نه در زمانی که طرف مذاکره کننده با بی توجهی و بی احترامی رفتار می کند بنابراین خط امروز کشور باید خودکفایی و اطمینان به طرف های قابل اعتماد باشد.
کرنش با آمریکا اوج حماقت است/ ارسال نامه به رهبری برای مذاکره با آمریکا اشتباه محض بود
عطاالله دادگر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: افرادی از اصلاح طلبان تندرو بدون تفکر به مقام معظم رهبری نامه زده اند که تسلیم خواسته های ترامپ شویم و هر چه می گوید گوش کنیم اینها به نقل از سخنگوی دولت، احمق هایی هستند که ندانسته تصمیم می گیرند.
وی با اشاره به لغو مذاکرات با آمریکا افزود: وقتی که ایران با ملایمت رفتار می کند ولی آمریکا با بددهنی پاسخ می دهد مطمئنا چنین موردی قابل قبول نیست و نمی توان با اصلاحات به آن پاسخ داد.
استاد دانشگاه بین المللی چابهار اصلاحات را بازنده دانست و ادامه داد: مذاکرات در اصل خود دلپسند و معقولانه است ولی با وجود پایبند بودن ایران به کاهش و توقف فعالیت های هسته ای متاسفانه طرف های غربی قرارداد زیر امضای خود زدند.
نماینده حزب اعتدال و توسعه دولت یازدهم عنوان کرد: امروز از اصلاحات در کشور چیزی نمانده است و دولت باید در تعامل با کشورهای هم سو با اتکا به توان داخلی رویه دیگری را برای توسعه اتخاذ کند.
وی با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اگر برنامه ریزی ها بر پایه توانمندی های متخصص انسانی، مختص با مناطق مختلف کشور اتخاذ شود هماهنگی در تولید بر پایه توسعه و پیشرفت به دست می آید که این برنامه با کمک دولت و مردم به صورت مشترک به ثمر خواهد نشست.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
انتهای پیام/
دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 451673
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *