۰

مسمومیت دو آتش نشان چابهاری بر اثر نشت گاز آمونیاک

رئیس آتش نشانی چابهار گفت: گاز آمونیاک در شرکت آرمان شهرک کارگاهی چابهار بر اثر بی احتیاطی نشت کرده بود که دو آتش نشان در حین عملیات مسموم شدند در حالی که گاز مذکور منطقه اطراف شرکت را فراگرفت.
مسمومیت دو آتش نشان چابهاری بر اثر نشت گاز آمونیاک
​ابوالحسن سراوانی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: صبح امروز ترکیدن شیلنگ اتصالات سبب نشت گازآمونیاک درشرکت آرمان جنوب واقع در شهرک کارگاهی صنعتی چابهار شده بود.
وی ضمن اشاره به تماس تلفنی مردمی با سامانه 125 آتش نشانی شهرداری بندر چابهار در ساعت9:55 صبح افزود: بلافاصله دو تیم عملیاتی و یک تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شدند که با اطلاع رسانی به موقع و سرعت عمل آتش نشانان دراجرای عملیات وایمن سازی ازافزایش نشت گازوآسیب های احتمالی به کارکنان وتجهیزات شرکت جلوگیری به عمل آمد.
وی در خصوص تلفات این حادثه ادامه داد: براثراین حادثه دو نفر از پرسنل خدوم آتش نشانی دچار مسمومیت شدند که وضعیت فعلی عزیزان رو به بهبودی می باشد و جای نگرانی نیست.
رئیس آتش نشانی چابهار بدر خصوص اقدامات ایمنی کار توصیه کرد: کارگران باید هنگام رخداد چنین حوادثی از محیط بسته خارج شوند زیرا تنفس در فضای آلوده به گازآمونیاک بسیارخطرناک بوده و تنفس درچنین محیطی در زمان طولانی باعث مرگ می شود.
سراوانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه تلفات مردمی نداشته و خطر مسمومیت در منطقه رفع شده است.
خبرنگار: حامد رهبر کهخا
​انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 451656
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *