۰
در راستای کنترل و پایش بازار؛

بازدید نامحسوس فرماندار چابهار از واحدهاي صنفي شهرستان انجام شد

در راستای کنترل و پایش بازار بازدید نامحسوس جمعی از مسئولان از بازار شهرستان چابهار انجام شد و شماری از واحدهای صنفی تذکر دریافت کردند و برخی نیز مورد تشویق قرار گرفتند.
بازدید نامحسوس فرماندار چابهار از واحدهاي صنفي شهرستان انجام شد
به گزارش چهاربهاران، فرماندار ويژه چابهار در حاشیه بازدید از واحد های صنفی شهرستان اظهار کرد: بر حسب نیاز جامعه همه ساله در روزهای پایانی ماه شعبان و آغازین روزهای ماه مبارک رمضان جنب و جوش مردم مومن و خداجو شهرستان برای تامین مایحتاج ضروری این ماه وجود دارد که دولت نیز در این موضوع دغدغه های خاص خود را دارد.

غلامرضا مجیدی افزود: مایحتاج ضروری مردم در ماه مبارک رمضان از ماههای قبل شروع شده و مسئولان دستگاههای اجرایی و دست اندرکار بارها در نشست های مختلف بر برنامه ریزی هر چه بهتر در این زمینه و همچنین تنظیم و نظارت بازار در این ماه پربرکت تأکید کرده اند.
 
وی اولویت کالایی نظارت و بازرسی در ماه رمضان را مواد پروتئینی، روغن، برنج، شکر، حبوبات، مواد لبنی و زولبیا و بامیه عنوان کرد.
 
معاون استاندار ادامه داد: با تشدید بازرسی ها در این ایام به صورت دو شیفت صبح و عصر، با استفاده از توان بازرسان مجمع امور صنفی شهرستان با هرگونه تخلف اقتصادی برخورد قاطع می شود.
 
مجيدي خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهروندان برای مطلوب بودن امور و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، فروش اجباری و احتکار مراتب را از طریق سامانه 124 گزارش دهند.

در این بازديد كه با حضور روساي دستگاههاي اجرائي از قبيل شبكه بهداشت و درمان، تعزيزات حكومتي و جمعي ديگر از مسئولین حضور داشتند، از واحدهای عرضه مرغ زنده و کشتار روز، شیرینی پزی ها، میوه فروشی ها، فروشگاههای عمده مواد غذایی و بهداشتی و کالاهای خانگی و غیره مورد بازدید قرار گرفت و قیمتهای مقایسه ای گرفته شد.


.

.

.

.

.


انتهای پیام/
 
 
 
 
 
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 451545
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *