در راستای کنترل و پایش بازار؛

بازدید نامحسوس فرماندار چابهار از واحدهاي صنفي شهرستان انجام شد

31 ارديبهشت 1397 ساعت 11:22

در راستای کنترل و پایش بازار بازدید نامحسوس جمعی از مسئولان از بازار شهرستان چابهار انجام شد و شماری از واحدهای صنفی تذکر دریافت کردند و برخی نیز مورد تشویق قرار گرفتند.


به گزارش چهاربهاران، فرماندار ويژه چابهار در حاشیه بازدید از واحد های صنفی شهرستان اظهار کرد: بر حسب نیاز جامعه همه ساله در روزهای پایانی ماه شعبان و آغازین روزهای ماه مبارک رمضان جنب و جوش مردم مومن و خداجو شهرستان برای تامین مایحتاج ضروری این ماه وجود دارد که دولت نیز در این موضوع دغدغه های خاص خود را دارد.

غلامرضا مجیدی افزود: مایحتاج ضروری مردم در ماه مبارک رمضان از ماههای قبل شروع شده و مسئولان دستگاههای اجرایی و دست اندرکار بارها در نشست های مختلف بر برنامه ریزی هر چه بهتر در این زمینه و همچنین تنظیم و نظارت بازار در این ماه پربرکت تأکید کرده اند.
 
وی اولویت کالایی نظارت و بازرسی در ماه رمضان را مواد پروتئینی، روغن، برنج، شکر، حبوبات، مواد لبنی و زولبیا و بامیه عنوان کرد.
 
معاون استاندار ادامه داد: با تشدید بازرسی ها در این ایام به صورت دو شیفت صبح و عصر، با استفاده از توان بازرسان مجمع امور صنفی شهرستان با هرگونه تخلف اقتصادی برخورد قاطع می شود.
 
مجيدي خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهروندان برای مطلوب بودن امور و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، فروش اجباری و احتکار مراتب را از طریق سامانه 124 گزارش دهند.

در این بازديد كه با حضور روساي دستگاههاي اجرائي از قبيل شبكه بهداشت و درمان، تعزيزات حكومتي و جمعي ديگر از مسئولین حضور داشتند، از واحدهای عرضه مرغ زنده و کشتار روز، شیرینی پزی ها، میوه فروشی ها، فروشگاههای عمده مواد غذایی و بهداشتی و کالاهای خانگی و غیره مورد بازدید قرار گرفت و قیمتهای مقایسه ای گرفته شد.


.

.

.

.

.


انتهای پیام/
 
 
 
 
 


کد مطلب: 451545

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451545/بازدید-نامحسوس-فرماندار-چابهار-واحدهاي-صنفي-شهرستان-انجام

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir