امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه امروز:

راه حل مشکل مردم، ارتباط با آمریکا و کدخدا نیست

21 ارديبهشت 1397 ساعت 15:48

امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: ترامپ دروغ گفت، اهانت ها کرد و تهمت ها زد جواب این حرف ها همانی است که بزرگ این ملت گفتند؛ آقای ترامپ شما غلط می کنید این جواب است.


به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی اظهار کرد: اگر مسئولین کشور ما مانند مولا امیرالمومنین علی (ع) رفتار کنند به توده مردم نزدیک می شوند و مدیری که ساعت ۱۴ میلیونی به دستش می کند چطور می تواند با کمیته امدادی با درآمد ۲۰۰ هزار تومانی در ماه هم نشین شود.
وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام افزود: سخنرانی سخیف ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در شب های گذشته بر علیه ملت ایران عمق دشمنی مخفی شیطان بزرگ را به جهانیان نمایان کرد باید با عبرت گرفتن از این تجربیات تلخ تاریخی و استفاده از ظرفیت های داخلی، همچون گذشته در مقابل زورگویی های دولت آمریکا ایستاد.
وی ادامه داد: انتظار می رود دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا استراتژی جدید این کشور در قبال ایران و پایبندی را بعد از خروج آمریکا از برجام را اعلام کند امروز رئیس‌جمهوری آمریکا تاکتیک قلدری را چاشنی دیوانگی کرده و هدف ترامپ این است که دل عده‌ای را در کشور بلرزاند و دلالی این کار را به اروپایی‌ها سپرده است.
وی با توصیه به مسئولان کشور تشریح کرد: مسئولان باید وجود دست چدنی آمریکا را در دست اروپایی‌ها ببینند و مسئولان نظام باید با قاطعیت و توکل بر خداوند متعال به رژیم آمریکا بگویند که تا به‌حال دیوانه‌تر از تو را سر جایش نشانده و تو را نیز سر جایش خواهد نشاند.
وی توسعه کشور را در گرو تکیه بر مردم بومی دانست و عنوان کرد: مسئولان باید وارد میدان عمل‌گرایی شوند و باید بدانند هر چند جنگ نظامی رخ نمی‌دهد اما مسائلی مهم‌تر از جنگ وجود دارد که باید به آنها توجه و رسیدگی کنند همه اقشار جامعه جواب اباطیل و یاوه‌گویی‌های ترامپ را دادند و سپاه پاسداران نیز پیش از همه جواب قاطعی به آمریکا داد و گفت اگر دست از پا خطا کنید با 180 پایگاه آماده با شما برخورد می‌کنیم.
امام جمعه چابهار آمریکا را دشمن مردم ایران دانست و تشریح کرد: راه حل مشکل، ارتباط با آمریکا و کدخدا نیست، راه حل ارتباط با خداست بحمدالله مردم ما با این رهبر دور اندیشی که دارند همه مشکلات را پشت سر می گذارند اقتدار مردم باید حفظ شود، ترامپ دروغ گفت، اهانت ها کرد و تهمت ها زد جواب این حرف ها همانی است که بزرگ این ملت گفتند؛ آقای ترامپ شما غلط می کنید این جواب است.
وی تصریح کرد: گویا امام(ره) زنده شده است که گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند این دو بزرگوار درس گرفته مکتب حسین (ع) هستند آمریکا از اول دنبال براندازی بود می خواهند مردم را ناامید کنند به یاری خداوند آینده این کشور روشن روشن است.
 حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: به یاری خداوند از این گردنه ها عبور می کنیم، به فضل خدا دایره مقاومت را خواهیم گشود آقا از روز اول گفتند به این قرارداد خوش بین نیستند آقای ترامپ زمانی گفتید مرگ بر آمریکا در ایران کمتر شده؛ بشنو اینجا ایران است، مردم باشکوه تر از گذشته می گویند مرگ بر آمریکا.
​وی با اشاره به نزدیک شده به ماه مبارک رمضان گفت: از سرمایه عمرتان استفاده کنید، سرمایه ای که سرمایه ابدیت شماست ماه مبارک رمضان سکوی بازیابی خویش است روزه، نخوردن و نیاشامیدن هدفمند است؛ انسان باید در ماه مبارک رمضان از روزه عام به روزه خاص عبور کند روزه دل که در ماه رمضان جز خدا به کسی فکر نکند.
امام جمعه چابهار تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند وقتی بعد از ماه مبارک رمضان به دیدار امام(ره) می رفتیم ایشان یک نورانیت دیگری داشت، چهار توصیه در مورد ماه مبارک رمضان دارم، یکی اینکه در تمام حوزه ها فضا را آلوده نکنیم، دوم از رسانه ملی، صدا و سیما انتظار می رود علاوه به افزایش کیفیت فضای معنوی در فیلم‌ و سریال‌ها هم به معنویت توجه کنند سوم اینکه سفره‌های افطاری، سفره های محرومین باشد و چهارم مربوط به مساجد است؛ کسانی که دین دارند مسجد را آباد می کنند.​


کد مطلب: 451511

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451511/راه-حل-مشکل-مردم-ارتباط-آمریکا-کدخدا-نیست

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir