با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان؛

فرماندار جدید چابهار معرفی شد/ پیگیری و رفع مشکلات مردم باید اولویت کاری فرماندار باشد

20 ارديبهشت 1397 ساعت 14:15

غلامرضا مجیدی نژاد یزدی در نشست امروز شورای ادارای چابهار به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.


به گزارش چهاربهاران، غلامرضا مجیدی نژاد یزدی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، اعضای شورای اداری و معتمدان محلی به عنوان معاون استاندار و فرماندار جدید شهرستان ویژه چابهار معرفی شد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری چابهار با اشاره به وحدت همه قشرها در حل مشکلات مردم اظهار کرد: تشکیل اتاق فکر و هماهنگی، یکدستی و وحدت رویه قشرهای مختلف مردم و مسئولان در پیگیری مشکلات تاثیرگذار است.
محمدهادی مرعشی افزود: باید به نخبگان و نیروی انسانی اهمیت دهیم و از ظرفیت آنان برای توسعه و آبادانی این منطقه محروم استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه فرماندار جدید چابهار با کمک همه اقشار می تواند در مسیر حل مشکلات موفق عمل کند، گفت: مشکلات مطرح شده در این نشست بر اساس اولویت پیگیری و اقدامات لازم برای رفع آنها انجام خواهد شد.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رفع مشکلات طوایف مختلف باید در دستورکار قرار گیرد و برای صلح و سازش و حل اختلافات تلاش شود.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز همراهی همه قشرهای مختلف برای پیگیری مطالبات و مشکلات را خواستار شد.
غلامرضا مجیدی نژاد یزدی افزود: تمام مشکلات چابهار به موقع پیگیری و مرتفع خواهد شد.


.

.

.

.

.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451508

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451508/فرماندار-جدید-چابهار-معرفی-پیگیری-رفع-مشکلات-مردم-باید-اولویت-کاری-باشد

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir