۰

اقامت 14 هزار مسافر نوروزی در منطقه آزاد چابهار به ثبت رسید

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: اقامت بیش از 14 هزار مسافر نوروزی تا کنون در هتل ها، کمپ‌ های چادری، آپارتمان ها، خوابگاه ها، مدارس و چادرهای خودجوش سطح این منطقه به ثبت رسیده است.
اقامت 14 هزار مسافر نوروزی در منطقه آزاد چابهار به ثبت رسید
عبدالرحیم کردی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: با اقدامات انجام شده، تامین زیرساخت های بخش گردشگری، اطلاع رسانی مناسب و هماهنگی خوب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی؛ شاهد افزایش 20 درصدی ورود گردشگر نسبت به مدت مشابه سال قبل به چابهار هستیم.
وی با اشاره به استقبال گردشگران افزود: چابهار یکی از بهترین نقاط سیستان و بلوچستان و کشور برای تفریح و گردش است که گردشگران داخلی و خارجی می توانند از جاذبه های طبیعی و تاریخی آن دیدن کنند.
رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد چابهار ادامه داد: تمام امکانات و تمهیدات برای استقبال از مسافر نوروزی در منطقه آزاد چابهار اندیشیده شده و نیروهای این سازمان برای ارائه خدمات تا پایان تعطیلات نوروزی آماده باش هستند.
وی با اشاره به درصد مهمانان داخلی کشور بیان کرد: بر اساس پایش آماری بیش از 80 درصد مسافران ورودی به چابهار از شهرها و مناطق روستایی سیستان وبلوچستان هستند.
کردی خاطرنشان کرد: 420 منطقه تفریحی، طبیعی، تاریخی و گردشگری سواحل مَکُّران در محدوده چابهار و کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان به عنوان تنها بنادر اقیانوسی ایران و یکی از 10 نقطه مهم راهبردی جهان آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی است.
مدیر عامل منطقه آزاد چابهار تشریح کرد: وجود آب و هوای مطلوب، سواحل و چشم ‌اندازهای زیبا، آثار تاریخی و فرهنگی، بازارهای سنتی و مدرن و دهها جاذبه دیگر؛ چابهار را به مقصدی شایسته و مناسب برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است، چابهار بهشت گمشده ای است که زیبایی های طبیعی آن کمتر میان ایرانیان شناخته شده و جزو بی نظیرترین مناطق گردشگری در ایران و جهان محسوب می شود.
انتهای پیام/ک
جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب: 451331
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *